Turundus - managemendi resümeed Tootepildid ja detailsed kirjeldused Täpsemad eelarvelised jaotused Toetusmaterjalid Varasemate toetusmaterjalide (kataloogide, tootelehtede jmt) näidised Väljavõtted ajakirjandusest Toetusplaan Reklaamiplaan Reklaami layout’id Varasemad reklaamid Meediaplaan Samuti võiks siia lisada ka väljavõtted ajakirjandusest lähedasemate konkurentide kohta Tähele tuleb aga kindlasti panna seda, et isegi mitte lisasse ei tohiks panna igat pisidetaili.
Turundus on protsess, kus sobitatakse firma ressursid ja tarbija vajadused,Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast iseTurunduse üldmõisteteks on vajadus, soov, nõudlus; tooted/teenused; turud; turundus, turundajad.TURG on toote olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijate ning tehingute kogum.
Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P.Kotler). Inimeste VAJADUSED (needs) tekitavad NÕUDLUSE (demand), kui soovile lisandub OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene.
Turundus on paljude osategevuste kompleks, mis hõlmab nii turu-uuringuid, toote ja selle pakendi kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast ja palju muud, ning kõik need tegevused on vajalikud selleks, et õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ning samaaegelt ka etteevõtte eesmärke realiseerida.
Turundus - tegevuste planeerimisel tuleks lähtuda turismisihtkoha visioonist, trendidest ja ressurs- sidest. Sihtkoha turunduse olulised tööriistad on seega kuvand, positsioonimine ja brändikujundus. Viimane on ilmselt parim vahend tänapäevastele sihtkoha turun- dajatele. (Morgan et al 2004: 11; Park et al 2006: 263)
Turundus - ja müügikonseptsiooni erinevus – Müük Turundus Rõhuasetus tootele Rõhuasetus kliendi vajadustele Firma teeb toote ja siis kavandab müüki Firma määrab klientide vajadused ja selle põhjal toote ja selle turunduse Juhtimine orienteeritud müügimahule Kasumile Müüjate vajadused Ostjate soovid
Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi.
Turundus on ideede, kaupade ja teenuste kontseptsiooni, hinna, müügitoetuste ja jaotuse planeerimise ning teos- tamise protsess loomaks soodsaid vahetusi individuaalsete ja organisatsiooniliste eesmärkide saavutamiseks.Turundus jaguneb: praktiliseks tegevuseks ja teoreetiliseks käsitluseks.
Turundus on ideede, vahendite ja tegevuste ahel, mille iga lüli peab lähtuma turundusfilosoofiast ja kus igale otsusele eelneb küsimus, kuidas reageerivad sellele kliendid? Turundust kui teadmiste süsteemi, mis käsitleb ettevõtja ja turu suhteid, on eri ajajärkudel defineeritud mitmeti.
Turundus on juba kord selline valdkond, kus tuleb reklaami hindamiseks kasutada hästi palju tervet mõistust, et saada aru, kas reklaam kannab seda sõnumit, mida tahetakse edastada ning kas reklaami käekiri väljendab tellija väärtusi (Reklaami märgatavuse mõju uuringutest 2005).
Turundus on tegevus,mille eesmärgiks on kokkuviia ostjad ja müüjad Põhiaspektiks on uute klientide värbamine ja olemasolevate klientidea suhte kinnistamine ja laiendamine. Turundustegeuvse hulka kuuluvad: Turu-uuringud,toodete väljapaneku korraldamine, hinnakujundus, reklaam.
Turundus - ja tootearenduseesmärke tuleb vaadelda ettevõtte laiemate eesmärkide kontekstis, sest ühte funktsiooni ei saa arendada, arvestamata teiste olukorda/taset. Seetõttu on soovitav turundusplaanis ära tuua terviklik nägemus ettevõtte (strateegilistest) eesmärkidest.
Turundus - Turundus- Püüavad Püüavad Püüavad Püütakse tegevus tegevus on hoiduda saavutada intensiivistada pakkuda täielikult hinnasõjast edu hinna- müüki ja erinevaid kontrollitav välise eris- vähendada turundus- 13 tumisega kulusid komplekse
Turundus on kunst „määrida inimestele pähe“ asju • mida nad ei vaja; • mida nad peavad raha eest ostma; • mida neil ei ole, et kellelegi imponeerida; • mida nad ei taha Vaid tooted, mis on kliendile vajalikud, toovad turuedu.
Turundus - aluseks in vajadused ja soovid, pakub teenust ja toodet nende rahuldaminseks, põhjustades 2. Avalik informatsioon- eesmärk- info levitam, sk kasutab ajakirjanikke, et lavitada obj, kuid ainult soodsat vahetusprotsessi. infot.
Turundus - , sh reklaamikulud jäävad osaliselt frantsiisivõtjate kanda Säilib kontroll kvaliteedi üle Kaupade, materjalide ja seadmete müük frantsiisivõtjale võib anda kasumit Frantsiisivõtjate motivatsioon on kõrge
Turundus on filosoofia, mis lõimib kõik tegevused ja funktsioonid ettevõtetest kujunenud võrgustikus. Eesmärk on saavutada rahuldatud kliendi pealt kasumit, läbimüügi kasvu ja kliendi püsima jäämist pika perioodi jooksul.
Turundus on äritegevuse üldsüsteem (total system), mis on loodud, et planeerida, kujundada hinda, toetada sihtturgude vajadusi rahuldavaid tooteid saavutamaks organisatsioonilisi eesmärke palju efektiivsemalt kui konkurendid.
Turundus on sotsiaalne tegevus ja juhtimisprotsess, mille abil üksikisikud ja grupid rahuldavad oma eesmärke teiste jaoks väärtust omavate ja nende vajadusi ning soove rahuldavate toodete loomise, pakkumise ja vahetusega.
Turundus on ideede, kaupade ja teenuste kontseptsiooni, hinna, müügitoetuste ja jaotuse planeerimise ning teos-tamise protsess loomaks soodsaid vahetusi individuaalsete ja organisatsiooniliste eesmärkide saavutamiseks.
Turundus on tegevus, mis jäävad tootmise ja ostmise vahele (N: klienditeenindus, trantsport, reklaam, turuuuringud, toote planeerimine jne. 17. turunduse eesmärgid: ¤ toote valik – välimus, kvaliteet oleks head.
Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab o Turu-uuringuid o Turustuskanalite valikut o Hinnapoliitikat o Müügi toetamist o Müüki Aktsiaseltsi juhtivateks organiteks on o Üldkoosolek o Nõukogu o Juhatus
Turundus on ideede, kaupade ja teenuste kontseptsiooni, hinna, reklaami ja jaotuse planeerimise ning teostamise protsess loomaks VAHETUSI, mis realiseerivad individuaalseid ja organisatsiooni eesmärke.
Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi.
Turundus on tegevuste kompleks, mis hõlmab keskkonna analüüsi, turundus uuringuid, toote arendamist, hinna kujundamist, turustuskanalite valikut, müügitoetustegevust ja müüki ennast.
Turundus on pigem juhtimisfunktsioon, mis identifitseerib inimeste vajadsed ja soovid, pakub tooteid ja teenuseid nend erahuldamiseks ning sellega põhjustab vahetusprotsessi (nõudlus ja
Turundus on firma muudest tegevusvaldkondadest eraldatud ja delegeeritud spetsialistidele, kes hoolitsevad erinevate turundustööde planeerimise, täideviimise ja analüüsimise eest.
Turundus - , sh reklaamikulud jäävad osaliselt frantsiisivõtjate kanda Säilib kontroll kvaliteedi üle Kaupade, materjalide ja seadmete müük frantsiisivõtjale võib anda kasumit
Turundus on liiga oluline, et jätta kogu vastutus ühe osakonna õlgadele – erinevad osakonnad peavad nägema oma rolli ettevõtte edu tagamisel ja tarbijate soovide rahuldamisel.
Turundus – tarbijate vajaduste rahuldamine ja tulutoov lahendamine, arvestab kliendi ja turu vajadustega, tänapäeva turundusideeks on muutuda tootekesksest organisatsioonist
Turundus ON TEGEVUS, MIS ON SUUNATUD eesmärgiks on nii üksiktarbija kui kogu ühiskonna elukvaliteedi VAJADUSTE JA SOOVIDE RAHULDAMISELE säilitamine või parandamine.
Turundus on paljude osategevuste kompleks, mis hõlmab turu - uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast ja palju
Turundus on oluline, kuid kulud tuleb hoida kontrolli all, võimsad kampaaniad langeval turul ei aita Ka korterihindade langetamine praeguses olukorras ei aita eriti.
Turundus on terviklik õpetus, turustus aga selle osa, mis käsitleb kaupade liikumist ja säilitamist turustuskanalis ning selle lülisid: hulgi- ja jaekaubandust.
Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast.
Turundus - ja kommunosak eesmärk on teavitada avalikkust ülikooli õppe-, teadus- ja arendustegevusest , huvide ning ootustega) kui kommunikatiivne info.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.