Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"teenusmajandus" - 3 õppematerjali

thumbnail
12
doc

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES Miniuurimus Juhendaja: Heli Tooman, PhD Pärnu 2014 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. Kahe organisatsiooni külastused....................................................................................4 1.1. Hesburgeri külastused.............................................................................................4 1.2. Elisa külastused......................................................................................................6 2. Teeninduse analüüs........................................................................................................8 2.1. Elisa Eesti As..................................................................................

Majandus → Teenindus
16 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Teenindusvaldkonna iseloomustus

moodustades 2011. aastal Eestis ligi kaks kolmandikku kogumajanduse müügitulust (Teenusmajanduse sektori kaardistamine, 2012, lk 5). Teenindusettevõtete arv 2011. aasta seisuga oli 372 840 inimest, mis moodustab 67 % kogu ettevõtlusmaastikust. Eelmise rahvaloendusega võrreldes on teenindussektorisse lisandunud ligi 43 000 kätepaari (REL 2011: enamik Eesti inimesi leiab rakendust töötlevas tööstuses, kaubanduses ja hariduses, 2013). Eestis moodustas teenusmajandus Eurostati andmetel 70,5 % kogu majanduses loodud lisandväärtusest, millega paigutus keskmike sekka. Eestis oli teenusmajanduse harudes aastal 2009. hõivatud ligikaudu 65 % töötajatest (Teenusmajanduse sektori kaardistamine, 2012, lk 42). 2010. aastal moodustas teenusmajandus Äriregistri andmetel 68 % ning

Majandus → Ettevõtemajandus
8 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Seminaritöö1 Eskla

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis. Seminar 1 Teenusmajandus ja teenindusfilosoofia (P2PC.00.660) Lõhmus et´al (2002, 28) rõhutavad usalduslike ja lojaalsete suhete arendamise võtmetähtsust asutuse siseklientidega. Organisatsiooni sisemise klientuuri moodustavad kõik selle organisatsiooni töötajad. Kliendisuhete juhtimine saab olla edukas vaid siis, kui välimistele klientidele edastatakse väärtusi ja hoiakuid, mis on juurdunud ka sügaval organisatsiooni sees ning väljenduvad ka organisatsiooni sisemise klientuuri teeninduskultuuris

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
5 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun