-/m2 ja suurimal konkurendil ISOCOM alates 500.-/m2 Disaineri töötund 500.-/h konkurentidel alates 500.- kuni 1000.- /h Materjalidele on juurdehindlus 150-300 % , ISOCOMil 600-1000% 6. Konkurents Konkurents praegusel reklaami turul on tihe. Viimastel aastatel on pea kõikjal Eestis tekkinud palju uusi reklaamindusega tegelevaid ettevõtteid. Peamised reklaaminduse valdkonnad millega konkureerivad ettevõtted tegevust alustanud on reklaamriietetrükk, reklaamkingitused, reklaamtrükk ja disain. Reklaamriietetrükk ja reklaamkingitused ei kuulu aga ----------------- peamiste tegevusealada valdkonda. -------------pakub tõsist konkurentsi reklaamtrükki, kleebisreklaami, välireklaami ja disaini valdkonnas. Ettevõtte eesmärgiks on tarbijate kasvava nõudluse rahuldamine ja kasvavast konkurentsist tingitult reklaamivaldkonnas peab ettevõte kliendile pakkuma täisteenust igas reklaamivaldkonna toote grupis. Tarbija ostab toote, mis kõige paremini täidab sellele tootele
OÜ ESREP HO Ärinimi peab olema kirjutatud ladina tähestikus. Kohanimede kasutamisel ärinimes peab ärinimes sisalduma kohanimest eristuv täiend. 2 Piirangud puudutavad veel seadusega kaitstud kaubamärkides sisalduvate nimede kasutamist, füüsiliste ja juriidiliste isikute nimede kasutamist. Ärinime valikul kaalutletav: 1. Tegevusala kajastamine - OÜ Reklaamtrükk, OÜ Trükkal, OÜ Teabetrükk, Narva Trükk AS2. Ettevõtja(te) perekonnanime(de) kasutamine ärinimes - OÜ Advokaadibüroo Raidla ja Partnerid. Kas ärinimi peab midagi tähendama? - AS KTM 4. Ärinime pikkus ja keerukus lühimad kahetähelised nt AS A&G, vältida tuleks liiga keerukaid ärinimesid - ("Kauplustes ükski tädi ei oska seda õigesti kirjutada.") 5. Huumori kasutamine ärinimes? "Kolm Paksu" OÜ, OÜ "Kolm Põrsakest", Saepuru Sass OÜ
OÜ ESREP HO Ärinimi peab olema kirjutatud ladina tähestikus. Kohanimede kasutamisel ärinimes peab ärinimes sisalduma kohanimest eristuv täiend. 2 Piirangud puudutavad veel seadusega kaitstud kaubamärkides sisalduvate nimede kasutamist, füüsiliste ja juriidiliste isikute nimede kasutamist. Ärinime valikul kaalutletav: 1. Tegevusala kajastamine - OÜ Reklaamtrükk, OÜ Trükkal, OÜ Teabetrükk, Narva Trükk AS2. Ettevõtja(te) perekonnanime(de) kasutamine ärinimes - OÜ Advokaadibüroo Raidla ja Partnerid. Kas ärinimi peab midagi tähendama? - AS KTM 4. Ärinime pikkus ja keerukus lühimad kahetähelised nt AS A&G, vältida tuleks liiga keerukaid ärinimesid - ("Kauplustes ükski tädi ei oska seda õigesti kirjutada.") 5. Huumori kasutamine ärinimes? "Kolm Paksu" OÜ, OÜ "Kolm Põrsakest", Saepuru Sass OÜ
Ärinimi ei või olla vastuolus heade kommetega. OÜ ESREP HO Ärinimi peab olema kirjutatud ladina tähestikus. Kohanimede kasutamisel ärinimes peab ärinimes sisalduma kohanimest eristuv täiend. Piirangud puudutavad veel seadusega kaitstud kaubamärkides sisalduvate nimede kasutamist, füüsiliste ja juriidiliste isikute nimede kasutamist. Ärinime valikul kaalutletav: 1. Tegevusala kajastamine - OÜ Reklaamtrükk, OÜ Trükkal, OÜ Teabetrükk, Narva Trükk AS2. Ettevõtja(te) perekonnanime(de) kasutamine ärinimes - OÜ Advokaadibüroo Raidla ja Partnerid. Kas ärinimi peab midagi tähendama? - AS KTM 4. Ärinime pikkus ja keerukus lühimad kahetähelised nt AS A&G, vältida tuleks liiga keerukaid ärinimesid - ("Kauplustes ükski tädi ei oska seda õigesti kirjutada.") 5. Huumori kasutamine ärinimes? "Kolm Paksu" OÜ, OÜ "Kolm Põrsakest", Saepuru Sass OÜ