Samuti vormistati infoletis kliendikaarte, laenuvõtmisi, klientide poolseid defektiga toodete tagastusi ja palju muud. Infoletis said kliendid ka oma ostu eest tasuda, kui see ei sisaldanud kaaluga tooteid, kuna letis polnud kaalu. 2.4 Müügikampaania väljapanekute kujundamine Marketing tegeleb kaupluse hinnasiltide kontrollimisega ja väljapanekuga. Samas on ka marketingi ülesandeks reklaamtahvlite ja kampaaniasiltide paigutamine kauplusesse. Minu ülesandeks oli kontrollida skänneriga müügisaalis kõikide kaupade hindu. Kui toote hind oli vale, tuli salvestada see skännerisse ning hiljem välja printida ja paigutada omale kohale. Teisipäeviti oli tööd kõige rohkem, kuna oli kampaania vahetus. Päev algas kell 6.00 hommikul. Kõigepealt tuli kokku korjata kõik eelmise kampaania sildid. Siis oli vaja välja printid...
See äratas minu silmis rohkem tähelepanu kui muidu seal olevad reklaamid. (https:www.google.eemaps@59.427684,24.6673795,3a,75y,303.71h,73.3tdata=!3m6!1e1!3m4! 1stx4yO6YhoQF_2oOgOHuSaA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=et) Reklaamtahvlil kujutati informatsiooni kus olid meesterahvad ülikondades ja suurelt tekst ’’mitte (ainult) MEESTELE’’. Lisaks reklaamtahvlitele panustati palju ka sotsiaalmeedias reklaamimisele. Facebookis reklaamis antud kampaaniat enda lehel ’’Rocca al Mare keskus’’. Facebookis loositi välja iga päev üks komplekt riideid ühele õnnelikule võitjale (kokku 4000€ väärtuses auhindu). (https:www.facebook.comroccaalmare?fref=ts) Loosimiseks pidi külastama kampaania kodulehte: http:kampaania.roccaalmare.ee . Kodulehelt pidi loosi tahtel valima suvalise ka...
Sisukord Sissejuhatus 3 1. Kes on tööturul osalevad noored?.......................................................................................4 1.1 Välismaal töötavad noored........................................................................................5 2. Tö...