static int bar1(int n,int m) { int x; if (n <= 0) x = m; else x = (n+m)*bar1(n-1,m); return x;} static int bar2(int n, int m) { int x=0; if (n <= 0) x = m; else for (int i = 0; i < n + m; i++) { x = x + bar2(n-1,m);} return x;} ______________________________________ public class Male { public static void main(String[] args) { JFrame frame = new MaleFrame(); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); frame.setSize(400, 400);frame.setVisible(true); } } class MaleFrame extends JFrame { MaleFrame frame; JPanel toppanel; JPanel buttonpanel; DrawPanel drawpanel;int nupp = 0; MaleFrame() { toppanel = new Jpanel(); buttonpanel = new JPanel(); drawpanel = new DrawPanel(); JButton button = new JButton("Vajuta!"); buttonpanel.add(button); toppanel.setLayout(new BorderLayout()); button.addActionListener(new ActionListener() { public void actionPerformed(ActionEvent e) { nupp = 1; drawpanel.repaint(); } } ); toppanel.add...
docstxt/122242089015064.txt
docstxt/123895676954597.txt
docstxt/13900488882849.txt
docstxt/13900488883393.txt
docstxt/13900488882034.txt
Arvutitest ja programmeerimisest · Riistvara: o loogikaelemendid, kahendsüsteem, 16-süsteem, 8-süsteem, teisendused, ... o protsessor (CPU) - juhtseade (CU), aritmeetikaseade (ALU), registrid, taimer, ... o põhimälu - muutmälu (RAM), püsimälu (ROM), ülekirjutatav püsimälu, ... o adresseerimine - bitt, bait, sõna, aadress, aadressruum, ... k - kilo (10^3), M - mega (10^6), G - giga (10^9), T - tera (10^12), P - peta (10^15), E - eksa (10^18), Z - zeta (10^21), Y - jota (10^24) o siinid - andmesiin, aadress-siin, juhtsiin, ... o välisseadmed - välismälu, sisend/väljundseadmed, kontrollerid, ... · Programmi täitmine arvutis: o masinkäsud - protsessori käsustik o operandid, aadresside moodustamine o andmete kujutamine madaltasemel: täisarvud, ujupunktarvud, sümbolid ja stringid (sõned), ... ...
Tallinna Inglise Kolledž Tauri Pupart 8a klass Programmeerimiskeele JavaScript omandamine kasutades eestikeelset Code Academy (Progetiiger) e-õppekeskkonda Uurimistöö Juhendajad: Kersti Jankovski Paavo Viilup 1 SISUKORD SISUKORD 2 SISSEJUHATUS 3 1. Projekt progeTiiger 4 1.1. Code Acadamy 5 1.2. Eestikeelse programmeerimise e-õppekeskkonna kasutatavus 5 2. Mis on JavaScript? 5 3. Teiste kasutajate arvamused programmeerimise e-õppest 6 4.Minu teadmised enne õppima asumist 6 5. Praktiline õpe Progetiigri e-õppe keskkonnas 7 5.1 Sissejuhatus JavaScripti 7 5.2 Fun...
docstxt/1336120720103680.txt
docstxt/1336120892103680.txt
docstxt/135065699549.txt
Programmeerimise põhikursus JAVA-s IV loengu konspekt Error ja exception. Error on selline, mille puhul kasutajal pole midagi teha (paneb programmi töö seisma), aga exception on selline asi, mille puhul kasutaja saab parandada, nt kui ta on sisestanud numbri asemel tähe vms. Programmikoodi saab panna try+catchi sisse ja sees kasutada throw exceptioneid, milled siis catch kinni peab püüdma (kõigi exceptionitega ei pea tegelema, nt runtimeexception...). Kui ise exceptioneid kasutada, siis panna exceptioniks mitte lihtsalt exception, sest see on kõigi exceptionite ema, vaid mõni täpsem madalama klassi exception. Kõrgema klassi exception püüab kinni ka kõik madalama taseme exceptionid. Saab ise teha madalamate tasemete exceptioneid, sel juhul nad peavad extendima mõnda kõrgema taseme exceptionit. Spetsiifilisemad exceptionid peab catchima eespool, muidu kui üldisem catchitakse juba ära, siis spetsiifilisemat enam käima ei panda. I/O...
docstxt/13900488882534.txt