nimi Mustang oli suurim õnnestumine kuuekümnendatel. Esitletud kuus kuud enne 1965. mudeliaastat, purustas Mustang kõik senised müügirekordid. Mustang meeldis kõigile. Diileritel oli raskusi klientide soovide täitmisega - ühe auto kohta oli 15 soovijat. See müügihit sai teoks tänu Lee A. Iacocca'le, mehele, kes alustas lihtsa Fordi müügimehena Pennsylvanias ja lõpetas Ford Motor Company presidendina. Iacocca asus ümber Chrysler Corporation'i, kus temast sai jälle tõeline tegija. Mustang taheti ehitada suhteliselt odav igapäevasõiduk, millel ei puuduks ka dünaamilisus. Loodeti saada midagi ka Thunderbirdi asemele. "Mustang" sai nime II Maailmasõjas tuntust kogunud "P-51 Mustang" hävituslennuki järgi. Esimene "Mustang" oli madal kaheistmeline rodster. Mootoriks oli kaheliitrine Saksa Fordi toodetud V4, mis pakkus 90 hobujõudu.
Militaarlogistika põhitõdesid kasutati strateegiliste ülesannete lahendamisel ja kait- setööstuse, tagala, varustusbaaside ja transpordi kooskõlastatud tegutsemise kavandamisel. Logis- tika printsiipe arendati Euroopas dislotseerunud USA armee materiaal-tehnilise varustamise üles- annete lahendamisel. Oli vaja tagada sujuv koostöö allüksuste vahel, kes kindlustasid võitlevaid üksusi relvastuse, toiduainete ja transpordiga. Kui lääneliitlased avasid teise rinde, kasutati juba edukalt vägede ühtsel juhtimisel, varustamisel, ladustamisel ja transpordis ning nende logistika- toimingute koordineerimisel logistika põhitõdesid