Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"milka" - 8 õppematerjali

Milka

Kasutaja: Milka

Faile: 35
thumbnail
7
pptx

Müügitöö esitlus Milka kohta

Milka shokolaad Alice Jelissejeva Kuidas tekkis milka? Tänapäeval Milka sokolaad on valmistatud Chocolate Factory Austria linn Bludenz, et liidumaa Vorarlbergi lähedal Sveitsi piiril. Kuna see tekkimine Milka baar on olnud lilla pakend ja kaunistatud lilla lehm ümbritsetud Alpi maastik. Kuidas sai shokolaad nime? Nimi ,, Milka ,, koosneb sõnadest Milch ja kakao (piim ja cacao saksa keeles). Info milka kohta. Milka on juhtiv Euroopa sokolaad ja üks Kraft miljardi dollari marki. Milka ainulaadne lilla värvi pakendamist ja kuulus lilla lehm sümboliseerivad oma Alpine pärandi Milka sündis 1901 Sveitsis Pilte siis Milkast! Click to edit Master text styles Click to edit Master text styles Second level Second level

Majandus → Müügitöö alused
40 allalaadimist
thumbnail
13
ppt

Viis šokolaadi

Viis sokolaadi Sisukord: · Kinder Chocolate · Kalevi piimasokolaad · Kit Kat-i vahvlipulgad piimasokolaadis · Milka Lufee õhuline piimasokolaad · Snickers Kinder Chocolate: Piima sokolaaditahvel piimja täidisega. · Koostis: Piimasokolaad 40%, suhkur, piimapulber, kakaovõi, kakaomass, sojaletsitiin, lõhna- ja maitseained, suhkur, lõssipulber, taimsed rasvad, vee sisalduseta või. · Piima kuivainet 33% · Kakao kuivainet 13% Toiteväärtus 100g: Toiteväärtus: Tahvel: Energiat: Kcal/k 100 g 12,5 g %

Keemia → Keemia
23 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise alused

Selles reklaamis esinevad sellised rekvisiidid nagu palmid, sidrunid, „kuumad“ välismaa mehed. Isegi see, et reklaam näeb hea ja kallis välja, ei kajastu siin Eestimaa likööri „tõelist iseloomu“. Minu arvates, kahjuks turunduskommunikatsioon on vähemalt selles reklaamis halvasti välja töödeldud. Sellelt lingilt saab seda vaadata : https://www.youtube.com/watch?v=tCzqCeQ9EX0 Head näited turunduskommunikatsioonist: 1. Milka šokolaadi reklaamid Piisavalt tihti Milka šokolaadi reklaamid vahetuvad, kuid alati on nende reklaamid arusaadavad. Tundub, et turunduskommunikatsiooniga on sellel ettevõtel kõik korras. Viimases reklaamis näidati Milka lehma mägedes ning kohe oli arusaadav, mis tootega on tegemist. 2. Ülemiste keskuse ostuöö 13.11.2015 Ülemiste keskuse turunduskommunikatsioon on väga hästi välja töödeldud vähemalt selle ostuöö nimel

Majandus → Majandus
43 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Lugemistest Kadri

5. Kus kohtusid tädi Elsa ja Kadri esmakordselt? 6. Miks ei lubanud vanaema Kadril küünlavalgel raamatut lugeda? 7. Miks oli "Tsaar Saltaanist" Kadri lemmikraamat? 8. Kuidas lõppes Kadrile esimene kord isa külastamine? 9. Miks avas Kadri vanaemale saadetud kirja? 10. Mida kinkis tädi Elsa Kadrile näärideks? 11. Miks ei olnud teose algul Kadrit võetud pioneeriks? 12. Miks sai Kadri oma 13. sünnipäeval vanaema käest pahandada? 13. Miks kahtlustati Kadrit Milka salli varguses? 14. Mis raamatut luges Kadri vanaemale ette? 15. Millist tädi Elsa poolt saadud nõuannet Kadri sageli meelde tuletas? 16. Mida pidas Urmas Kadri juures kõige ilusamaks? 17. Miks Kadril oli piinlik, kui tädi Elsa talle salli kaela sidus? 18. Tädi Elsa pool oli Kadril mitu ebameeldivat olukorda. Nimeta kolm. 19. Kuidas läksid korgid läbi, kui Urmas Kadrile ootamatult külla läks? 20. Miks sai Kadri sanatooriumis vene keele selgeks? 21

Kirjandus → Kirjandus
224 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

´Kadri´´Silvia Rannamaa

Selles teoses jutustab autor tüdrukust, kes elab koos oma vanaemaga. Ta on väga sageli õnnetu, sest tunneb, et on loodud ainult ebaõnnestumisteks. Kadri ei õpi hästi ning ei ole ühtegi ala, milles ta oleks hea. Tema klassikaaslased pilkavad kõike, mida vähegi võimalik: riideid, saavutusi jne. Kord aga saabus Kadri õuele õnn. See ei alanud just kõige paremini, kuid siiski...Tüdruk jäi auto alla, kui teda süüdistati ühe hooletu tüdruku Milka salli varastamises. Kadri ei arvanud, et keegi selle kadumises teda süüdlaseks võiks pidada. Nõnda jäi ta auto alla ning ta viidi jalavigastusega haiglasse. Seal oli tüdruk sunnitud valetama palatikaaslastele oma isast, sest haletsemine oli tema arust üks halvemaid asju. Ühel päeval viidi sinna palatisse uus haige ja tuli välja, et see oli Elsa Sarap, kirjanik. Kadri armastas üle kõige lugeda. Seepärast oli tal loomulikult hea meel, et sellise elukutsega inimene paigutati just

Eesti keel → Eesti keel
217 allalaadimist
thumbnail
16
odt

Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena

– ettevõtte hoolib kliendist aunult siis kui talle on seda vaja – ettevõtte hoolib kliendist ainult siis kui müüb tooded/teenust, järelteeninduses klindist enam ei hoolita – halva toote eest raha ei maksta tagasi välja – riideid võib tagasi anda mingi aja jooksul – jalanõu poed parandavad jalanõusi vajadusel – Käikelladele lõpmatu garantii – autodele 7 aastat garantii, 5 aasta asemel Mccarty 4P Product: Guessi käekottid Milka šokolaad Price: Kõrge hind, vanamodell soodus Ei ole teistest kallim, uuematel produktidel soodus Place: Kallimates butiikides Hyper marketites, kioskides, toidupoedes Promotion: Reklaamid Telereklaamid Unikaalne müügiargument – wc-paber papposa lahustub vees – Lotte porgand – drive in poed – spordikeskus 24/7 – Spa +18 – taxify – ei pea helistama – mitselaarne vesi

Majandus → Majandus
28 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Tarbimine

Tarbimine Rühmatöö: rühmas on 4­5 inimest. Töö esitatakse kirjalikult ja kantakse suuliselt seminaris ette. 1. Uurige, milliseid toiduaineid teie rühma liikmed ostavad. Märkige nädala jooksul tabelisse kõik ostetud toiduained ja nende päritolumaa (leiate pakendilt). Jälgige, et toote valmistaja ei läheks segi pakendajaga. Märkuste lahtrisse kirjutage, kas toode on teie arvates keskkonnasõbralik, või põhjendage, miks olite sunnitud just seda kaupa ostma (näiteks, kas meil ei toodeta või oli Eesti toode oluliselt kallim. Märkige ka hind. Kui ostate poest, jätke ostukviitung alles, siis on parem meeles pidada, mida te ostsite. 2. Juuresolevale kaardile kandke koht, kust ostetud tooted pärinevad. 3. Märkige iga toote juurde, kas ja milliseid lisaaineid on kasutatud (E-kood). Rühmas ühiselt arutada ja üles kirjutada: 1. Kas tulemus oli üllatav? 2. Miks ...

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse1
99 allalaadimist
thumbnail
4
wps

Mida arvad šokolaadist?

Kõik õpilasd olid lahkelt nõus vastama ja oma arvamuse välja ütlema. Kolmes klassis kokku õpib 95 õpilast, neist 55 vastas meie küsitlusele. Vastanute seas oli 18 poissi ja 37 tüdrukut. Palusime õpilastel kirjeldada oma lemmiksokolaadi erilisust. Vastuseid tuli erinevaid, sest nagu teate, on meie kõigi maitsed erinevad ja selle üle ei vaielda. Kõige populaarsemaks osutus siiski Karl Fazeri sokolaad, eriti Geisha, kuid tihedalt rebis end kannule ka Milka sokolaad. Leidus ka poiss, kellele sokolaad üldse ei maitsegi. Samuti palusime õpilastel välja tuua enda lemmiksokolaadi erilisuse. Vastused olid üldiselt samad. Hinnati selle pehmust, magusust, headust, täidist, maitset... Enamiku ütluste põhjal on sokolaad nende lemmikmaiustuseks. Vastuseid küsimusele mida sööd siis, kui sokolaadi pole käepärast tuli väga erinevaid. Küll söödi jäätist, kommi,

Kategooriata → Uurimistöö
27 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun