Äriplaan on planeerimisvahend, mis asetab organisatsiooni juhtimisotsuseid laiemasse konteksti, näidates ära firma tegevussuunad funktsionaalsetes valdkondades (nt tootmises ja teeninduses, tootearenduses, inimressursside juhtimises, turunduses ja mujal). Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. EASi eesmärk on toetada uute turismitoodete/-pakettide arendamist ja jagada ettevõtja riske uutele turgudele sisenemisel. Kooskõlas ettevõtte kui terviku äriplaani ja strateegiaga (n-ö korporatiivse tasandi strateegiaga) võib organisatsioon koostada ka projekti äriplaani, mis kirjeldab konkreetselt piiritletava ettevõtmise eesmärke, tegevusi ja finantsprognoose. Projektiks võib olla näiteks uue turismitoote arendamine. Niisamuti võib üldise turundusstrateegia kõrval välja töötada turundusplaani konkreetse turismitoote või -paketi tarvis või uuele sihtsegmendile
soovide rahuldamine, aja säästmine, lubaduste täitmine leida teenindusprotsessis korraldamise kitsaskohad seonduvad töökorralduse, meeskonnatöö, teenindusstandardite olemasolu ja järgimisega leida töötajatega seonduvad kitsaskohad seotud töötajate pädevuse, teenindamisvalmiduse oskusta ja soovidega pakkuda ja müüa, koolitusvajadustega jne leida partneritega seonduvad kitsaskohad nt koostöö reisibüroo jt turismiettevõtete teenuste vahendajatega leida ümbruskonnas "kimbutavad" kitsaskohad seotud ümbruskonna teeninduskultuuri ja inimeste külalislahkuse ning teenindusvalmidusega seotud kitsaskohad leida teisi kitsaskohti seotud riigi ja kohaliku turismipoliitikaga, transpordikorraldusega jne 27. Tagasidesüsteem turismiettevõtetes Tagasisidesüsteemid majutuses, toitlustuses ja reisibüroodes on kasutusel. Need