Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"kovisioon" - 3 õppematerjali

thumbnail
17
docx

Nõustamispsühholoogia

Tuua kasu Mitte teha halba Austada autonoomsust Olla õiglane Olla usaldusväärne Moraalifilosoofia ja eetika S. Kierkegaard ­ vaja mõista hetke olukorda K. E. Logstrup - kui me enam ei mõista seda, mis seostub enda avamisega teistele, siis ei saa edasi liikuda. Eetiliselt keeruka küsimuse lahendamine 1. Probleemi või dilemma olemus 2. Seonduvate ajasaolude hindamine 3. Eetikakoodeksis sätestatu 4. Erinevad vaatenurgad ­ kovisioon, supervisioon, teised spetsialistid 5. Erinevad tegevusplaanid ­ mitu plaani 6. Tegevusplaanide hindamine 7. Tegevusplaani valik Uriko soovitab, et eetiliste probleemide lahendamisel tuleks alati teiste professionaalidega arutleda. Mille vastu enamasti eetika puhul eksitakse? 1. Nõustamissuhte kategooria 2. Kliendi heaolu kaitsmine 3. Sotsiaalsed ja kultuurilised probleemid ­ nt loetakse eetiliseks probleemiks ainult ühe sooga töötamist

Psühholoogia → Nõustamine
41 allalaadimist
thumbnail
42
doc

Nõustamispsühholoogia

peegeldamise ja tunnetega töötamisega vilumused, kliendi kõne reflekteerimise oskus. · Nystul (2006) ­ räägib komistuskividest, kuhu nõustaja võib komistada. o Pean kõiki oma kliente armastama ­ eetika nõuab et kõikidesse tuleb suhtuda ühtemoodi. N ütleb, et kui ta arvab, et kõiki tuleb armastada, siis see on võimatu. Alguses võib tekkida süütunne, et ei armasta kõiki. Aitaks kovisioon, supervisioon. o Tähelepanu koondunud esimesele kliendi poolt esitatud probleemile ­ esimene probleem ei pruugi olla kõige olulisem o Kõrvaliste tegurite tähelepanuta jätmine ­ nii meditsiiniline kui muud, kõigega tuleb tegeleda, mõelda millist muud abi ta veel vajab, ntks matmise korral võib aidata leida kuidas matuseid teha jne

Psühholoogia → Psüholoogia
224 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Nõustamispsühholoogia konspekt

6. tunnete peegeldamine ja tunnetega töötamise vilumused 7. kliendi kõne reflekteerimisoskus · Cox & Waller (1991) ­ esmane ja teisene struktureerimine. Esmane vastab küsimusele ,,kes?" (isiksus, välimus). Teisene vastab küsimusele ,,mida ta kasutab?" (teadmised, oskused). Struktureerimise abil on võimalik mõista nõustaja enda probleeme. · Nystul (2006) komistuskivid: 1. pean kõiki oma kliente armastama. Kui klient on ebameeldiv ­ kovisioon, supervisioon. 2. tähelepanu koondunud esimesele kliendi poolt esitatud probleemile. 3. kõrvaliste tegurite tähelepanuta jätmine (nt. juriidiline abi, finantsnõustaja) 4. soov päästa klienti nende õnnetust olukorrast. Kõiki ei saa päästa. 5. nõustamine muudab kliendi õnnelikuks. Protsess peab andma toimetulekuoskused. 6. perfektsionistlike kalduvuste omandamine 7

Psühholoogia → Psüholoogia
130 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun