Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"kommertsreklaam" - 6 õppematerjali

kommertsreklaam – kaubandusreklaam, need on sageli suunatud mingile konkreetsele kitsamale sihtgrupile, mida eeldab juba ka toode või teenus.
thumbnail
2
doc

Mõistete lahtiseletused

Kommertsreklaam ­ kaubandusreklaam, need on sageli suunatud mingile konkreetsele kitsamale sihtgrupile, mida eeldab juba ka toode või teenus. Tihtipeale kasutatakse kommertsreklaamides pigem modelli, seda täiuslikku inimest, kellega me tahame sarnaneda ja kelle sarnaseks me võima muutuda, kui ostame või tarbime reklaamitavat toodet või teenust. See tekitab alateadlikult tunde, et ollakse sama täiuslik, kui kasutatakse seda toodet, mis meile parema tunde lubavad garanteerida. Kommertsreklaam põhineb sellel, et kaubamärki tuleb koguaeg tutvustada, sest tuntum toode müüb paremini. Sotsiaalpoliitiline reklaam ­ reklaam, mis peab sobima ühiskonnas aktsepteeritud väärtustega. Ühiskonnaelu ja poliitikaga seotud reklaam. Sotsiaalpoliitilised reklaamid on näiteks igasugused loomakaitse, emapalga reklaamid, samuti võib nende alla lugeda valimisreklaamid. Ideereklaam ­ reklaam, mis ei ole konkreetse toote reklaam. Ideereklaamid on erinevad

Meedia → Meedia
70 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Ühiskond- meedia, autoriõigus, mõisted

(märksõnad: viitamine, tsiteerimine)? Pead viitama teksti all, kes on teksti autor. 5. Kuidas toimub Eestis teabesuhtlus riigiga? Mida kujutab endast riigiportaal eesti.ee? Kuna Eesti on e-riik siis toimub kogu suhtlus läbi interneti. Igal riigiasutusel ning linna- ja vallavalitsusel on veebilehekülg. Riigiportaal eesti.ee on riigiportaal, kus on kõigi Eesti riigiasutuste ja üldse riigiga seonduv info koondatatud. 6. Seleta mõisted: plagiaat, avalik-õiguslik meedia, kommertsreklaam, poliitreklaam, sotsiaalreklaam, e-teenused. Plagiaat ehk loomevargus on võõra teose või selle osade avaldamine enda omadena. Plagiaadiks nimetatakse ka kirjaniku teose trükis avaldamist ilma tema nõusolekuta. Avalik-õiguslik meedia on meedia, mis peab hoolt kandma selle eest, et rahvani jõuaks ka niisugune info, millest muud kommertskanalid pole huvitatud. Kommertsreklaam Poliitreklaam on reklaami alaliik, mis käsitleb poliitilisi organisatsioone (eelkõige

Ühiskond → Ühiskond
5 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Ühiskonnaõpetuse 1. KT - kodakondsus Eestis

Õigus kuuluda erakonda Õigus hääletada ja kandideerida riigikogu valimistel Õigus osaleda rahvahääletusel Õigus otsida Eesti Vabariigi diplomaatilistest esindustest kaitset välismaal olles Reklaamiliigid: Valimisreklaam: tutvustab erakonda, inimesi, ideid, valimislubadusi; inimeste mõjutamiseks Sotsiaalreklaam: inimeste teavitamine; väärtuste ja hoiakute kujundamine; tervisekäitumise mõjutamine Kommertsreklaam: toote või teenuse müük; tarbiakõitumise mõjutamine

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
4 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

Turunduskommunikatsioon

Turunduskommunikatsioon ÜHISKONNAÕPETUS Turundus (marketing) Turundus Teadlikkuse / tuntuse tekitamine Veenmine ja ostusoovi tekitamine Suhtlus Teenindamine / müük Turunduskommunikatsioon Sõnumi edastamine kindlale sihtgrupile Kanalid: TV, raadio, internet, ajakirjandus, välireklaam jms Reklaam kindla isiku, firma või organisatsiooni tellitud ideede, kaupade ja teenuste tutvustamine ning esiletõstmine Valimisreklaam Tutvustada: -kandidaate/erakondi -ideid -valimislubadusi Mõjutada valijat Näide: http://www.youtube.com/watch?v=XsN7hf8pHJU http://www.youtube.com/watch?v=W4pnjZ4R0ZU http://www.youtube.com/watch?v=OuQtnkxloHA 20.10.2013 KOV valimised Sotsiaalreklaam Inimeste teavitamine Väärtuste ja hoiakute kujundamine Tervisekäitumise mõjutamine Näide: http://www.youtube.com/watch?v=9-hsfJ9sQ2A http://www.youtube.com/watch?v=4Ocq1Abfs_Q Kommertsreklaam Toote või teenuse müük ...

Meedia → Sissejuhatus kommunikatsiooni...
8 allalaadimist
thumbnail
3
docx

REKLAAM

Reklaami ja imagoloogia osakond TLÜ Ajakirjanduse õppesuund Inimene(intelligentne, sots.aktiivne) võtab poolehoiu kogu inimkonna suhtes ning kui ta märkab, et kellelegi tehakse liiga(süvenemata kogu loosse), tekib konflikt reklaami ja inimkonna vahel. Peab olema kõrge kval. Reklaam ­ kas kunst või infoedastus? Raske vahet teha. Kommertsreklaam koolides KEELATUD! (Kool teadmiste omandamiseks, võetakse automaatselt kui õiget asja). Reklaam ­ kujundada välja tarbija eelistusi. REKLAAM mitteisiklik, kulutused(tasuline), SISENDAVA ISELOOMUGA, edastab teavet, kasutab meediakanaleid, formuleeritakse probleem ja selle lahendus (,,Kui sa oled kurb, üksi...siis liitu meie mobiilsidevõrguga"), üldtajutav kuju. ...On levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus (L. Priimägi(2007)

Kategooriata →
53 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Propaganda konspekt

1.PROPAGANDA 1.1 PROPAGANDA ALUS on mõjusa propaganda esmaseks tingivuseks olev põhimõte. Propaganda aluseid võib eritleda kümme: 1.monoloogsus 2.enesestmõistetavus 3.autoriteetsus 4.eskalatiivsus 5.lihtsus 6.kontrastsus 7.lühisus 8.initsiatiivsus(õige ajastus, agressiivsus) 9.intensiivsus 10.propaganda peab olema TÕELISUS(mitte tõde) lisaks: emotsionaalsus, kampaanialikkus, massilisus, isetus) PROPAGANDA ülesanne on esineda õigluse allikana. 1.2 Propaganda reklaamiliigina 4 reklaami põhiliiki: Kommertsreklaam imidzi- ehk kuvandireklaam Sotsiaalreklaam PROPAGANDA Reklaami põhiliik on reklaami põhivalemi realiseerimise viis vastavalt problemi ja lahenduse üldistusele (kollektiivsusele) või eraviisilisusele (personaalsusele) Täiendavalt erinevad reklaami põhiliigid üksteisest kolmel alusel. 1.kampaanialikkus (kohustuslik propagandas, fakultatiivne kommR ja sotsR, VÄLISTATUD ­ kuvandiR) 2. kaubamärgi e...

Ühiskond → Ühiskond
36 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun