Kaarjas pöid suunab tsentrifugaaljõu abil rihma rattapöia keskossa ning aitab sellega vältida rihma mahajooksmist töötamise ajal. Kiilrihmülekandes on rihma profiil kiilukujuline ja paikneb vedava ja veetava rattapöia kiilutaolises süvendis. Sõltuvalt otstarbest, ülekantavatest kiirustest ja jõududest, võivad kiilrihmad olla mitmesuguse kuju ja ehitusega. Üldjuhul on kiilrihmad mitmekihilised. Nende valmistamiseks kasutatakse koordnööri, kummi ja kummeeritud riiet (joonis a, b). Kiilrihmülekandel on libisemine märgatavalt väiksem kui lamerihma kasutamisel, sest veojõu kasvades tõmmatakse rihm tugevamini rattapöia soonde, mis suurendab ratta ja rihma vahelist hõõrdejõudu (joonis d). Kui kiilrihma libisemist soovitakse täielikult välistada, siis kasutatakse hammastatud rihmu ja vastava ehitusega rattaid (joonis c). Niisugust ülekannet nimetatakse hammasrihmülekandeks. Kettülekande vedav ja veetav ratas on hammastega, mis haakuvad nende vahel jõudu üle kandva keti pesadega.
Seadmed-mitmesugused inimtööd hõlbustavad vahendid.jaguneb:üld-ja eriseadmex. Üldseadmed on sellised, mida vajatakse suvalise piimatoote valmistamiseks. Nendeks on torustikud, vastuvõtuseadmed, esmatöötluse seadmed jms. Eriseadmed on tootespetsiifilised. Masin-seade, mille kooskõlas toimivad osad siirdavad energiat, materjale või informatsiooni. Töömasinad jaotatakse tehnoloogilisteks ja transportmasinateks. Tehnoloogilistes masinates töödeldakse tavaliselt mingit gaasilist, vedelat või tahket materjali, muutes selle kuju, omadusi, olekut. Niisugusesse masinaklassi kuulub ka enamik piimatööstuse seadmeist Piimatööstuses kasutatavateks transpordimasinateks on piima kokkuveoautod, tõstukid, transportöörid Masinad koosnevad sõlmedest. Tavaliselt on masinas neli sõlme: a) karkass (raam, alus), millele kinnituvad masina muud sõlmed b) ajam (energiaallikas), milleks võib olla elektrimootor, pneumosilinder, auruturbiin, hüdromootor jms, c) üle...
kiilrihmad olla mitmesuguse kuju ja ehitusega. Üldjuhul on 19. Kui kiilrihma libisemist soovitakse täielikult välistada, siis kiilrihmad mitmekihilised. Nende valmistamiseks kasutatakse kasutatakse hammastatud rihmu ja vastava ehitusega rattaid koordnööri, kummi ja kummeeritud riiet (joonis 13 a, b). (joonis 13 c). Niisugust ülekannet nimetatakse Kiilrihmülekandel on libisemine märgatavalt väiksem kui hammasrihmülekandeks lamerihma kasutamisel, sest veojõu kasvades tõmmatakse rihm 20. 21. 22. Ülekannetest kasutatakse kõig enam hammasülekandeid. Nendes on kokkupuutepunkti veetava ja vedava hamba vahel tagan nn vedav ja veetav ratas omavahel otseses puutes