Does our mission need to be redefined? Are our strategic goals aligned with our mission? Who are our customers? ,,Often, no one is responsible for the overall performance of the entire process." ,,Reengineering maintains that optimizing the performance of subprocesses can result in some benefits, but cannot yield dramatic improvements if the process itself is fundamentally inefficient and outmoded." ,,For that reason, reengineering focuses on redesigning the process as a whole in order to achieve the greatest possible benefits to the organization and their customers." ,,BPR derives its existence from different disciplines, and four major areas can be identified as being subjected to change in BPR - organization, technology, strategy, and people - where a process view is used as common framework for considering these dimensions. The approach can be graphically depicted by a modification of "Leavitt's diamond".[8]" Early BPR literatu...
E-õppe plussid ja miinused Moodle keskkonna näitel Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) on vabavaraline veebipõhiste kursuste koostamise ja läbiviimise keskkond. Moodle on üks enimkasutatavaid veebipõhiseide õpikeskkondi maailmas. Eestis haldab moodle keskkonda HITSA innovatsioonikeskus. Moodle võimaldab läbi viia tervikuna veebipõhiselt toimuvaid kaugkoolituskursusi, kuid sobib hästi ka tavaliste, auditoorsete kursuste õpikeskkonna "laienduseks", mille abil õppejõud jagab laiali kursuse õppematerjalid ja kogub kokku üliõpilaste poolt tehtud kodutööd. Kõigepealt, tahan mainida Moodle õppekeskkonna plussid. Tartu Tervishoiu Kõrgkooli serverisse saab sisse logida sama kasutajanime ning parooliga, millega e-posti loetakse see muudab õpilasele keskkonna kasutamise mugavamaks, sest paroolide haldamine on oluliselt lihtsam. Moodle HITSA keskkond on liigendatud sektsioonideks: ve...
Eesti Infotehnoloogia Kolledz Essee Infosüsteemide analüüs ja projekteerimine Objekt Orienteeritud käsitlus vs Traditsiooniline käsitlus Autor: Mart Kolk Rühm: D21 Juhendaja: Andres Mulin Tallinn 2012 SISSEJUHATUS
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Sissejuhatus infosüsteemidesse" Taksofirma ,,Tulika" Üliõpilane: xxxxxxxxxxx Õpperühm: xxxxxx Matrikli nr.: xxxxxx Juhendaja: Raul Liivrand Tallinn 2013 Sisukord Üldvaade Lausendid Infovajaduste loetelu Infosüsteemi funktsionaalne vaade Nimekirjad Andmebaas Kasutusjuhtude mudel CRUD MATRIKS Seisundi- ja tegevusdiagramm Objektide ja Atribuutide semantika Üldvaade Tulika Grupp on kontsern, kuhu on koondunud takso- ja transporditeenuseid osutavad ettevõtted. Esimeseks kontserni taksofirmaks oli AS Tulika Takso aastast 1993. Järgnevas proj...