Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"huvialadest" - 7 õppematerjali

thumbnail
10
pptx

Ernest Hemingway elust

Ernest Hemingway Heigo Tarasov Sven Lillimägi Sander Kosk Hemingway elust Ernest Miller Hemingway oli ta õige nimi. (21.juuli 1899 Oak Park Illinois 2. juuli 1961 Ketchum, Idaho) oli Ameerika Ühendriikide kirjanik, üks kahekümnenda sajandi tähtsamaid ja mõjukamaid kirjanikke.Lisaks tema kuulsatele raamatutele on kuulus ka tema eluviis ja seigad eluloost. Veel tema elust Ta oli nn kadunud põlvkonna üks juhtivaid kirjanikke. Hemingway töid mõjutasid esimese maailmasõja läbi elanud inimesed, kes olid muutunud tõrjuvateks ja küünilisteks, kuid nõudlikeks emotsioonide alal ning neile vastukaaluks tavalised inimesed, kes leidsid rahuldust lihtsatest tegevustest nagu kalapüük. Surm ja vägivald oli Hemingway loomingus pidevad teemad. Hemingway huvialad Ta oli väga tugev inglise keeles, aga huvitus ka teistest õppeainetest. Ta õppis poksima, talle meeldis teisi kiusata. Hemingw...

Kirjandus → Kirjandus
13 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Motivatsioonikiri

Motivatsioonikiri Soovin kandideerida Tartu Ülikooli riigiteaduste erialale. Ülikoolis õpetatakse palju erialasid, kuid kõige rohkem huvitab mind see valdkond, milles sooviksin saada põhjalikumalt teadmisi. Riigiteaduste eriala vastu hakkasin huvi tundma gümnaasiumi eelviimases klassis. Tartu Tamme Gümnaasiumis toimus 2016. aastal ülikoolis õppivate vilistlastega kohtumine, kus riigiteaduste erialal õppiv vilistlane tutvustas õppimisvõimalusi. Seetõttu võtsin Tartu Ülikoolist lisakursuse ,,Aktiivse Kodaniku ABC''. Soovisin rohkem infot saada erakondadest, kuidas teha kompetentseid valimisotsuseid, saada teadmisi poliitikaga seotud teemadest. Kursusega jäin väga rahule ning see andis hea lühiülevaate mind huvitavatest probleemidest. Tartu Ülikoolist võtsin veel valikkursuse ,,Õpioskused Ülikooliks'', mis aitab ülikoolis edukalt hakkama saada aja planeerimisega, loengutel õppimisega, konpekteerimisega ning rühmatöödes osalemisega. Lisak...

Eesti keel → Eesti keel
237 allalaadimist
thumbnail
18
ppt

Kutsevalik

lõpetada gümnaasium ja valida sobiv kutsekool astuda kohe pärast põhikooli kutsekooli Et saada hea töökoht, on tarvis ennast harida! Kuigi Eestis on tööpuudus, leidub ometi erialasid, kus napib tööjõudu, kuna puudub kvalifitseeritud tööliskond. Tänapäeva ühiskonna märksõnaks on elukestev õpe (pidev enesetäiendus). Ka omandatud erialal töötades tuleb end pidevalt täiendada. Millest lähtuda kutsevalikul? Valitud töö peab meeldima (lähtu oma huvialadest, hobidest jne). Valitud kutse peab olema jõukohane nii vaimselt kui ka füüsiliselt. Hea oleks enne kutsevalikut n.-ö. lahtiste silmadega tööturul ringi käia ning uurida, milliste ametimeeste nappus kõige suurem on. Kus õppida? Kui amet välja valitud, tuleks teha taustauuringuid: kus seda eriala õpetatakse, milline on erinevate koolide kvaliteet jne. Loomulikult on tore, kui tulevane kool on kodumaakonnas, kuid sageli tuleb arvestada ka

Kategooriata →
9 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Essee: Missugune on noore kõrgharidusega eestlase tulevik

Kas noored kõrgharidusega eestlased on valmis suunduma tööturule? Missugusele? Kas neile suudetakse tagada palk, mis oleks vastavuses nende haridusega või tuleks ennast hoopis veel täiendada? Oma essees piiritlen noore kõrgkoolilõpetaja võimalused kolme valdkonda ­ kas suunduda linna, maapiirkonda või hoopiski välismaale. Noorte valikud on äärimiselt individuaalsed ja sõltuvad erinevatest asjaoludest, näiteks omandatud erialast, iseloomust, majanduslikust olukorrast, huvialadest ja seotusest pere ja koduga. Hetkeolukord Bakalaureuseõppes on kõige populaarsem erialagrupp haldus ja ärikorraldus, kus õpib ligi veerand tudengitest, umbes kümnendik õpib teeninduse, humanitaaria ja sotsiaalia alasid. Inseneriteadused hõlmavad kuuendiku, loodus- ja keskkonnateadusi õpib 6% tudengitest. Magistriõppe tasemel suureneb loodusteadustes ja inseneriteadustes õppijate osakaal, kasvanud on huvi ka õpetajakoolituse ja tervise erialade vastu. Doktoritasemel

Keeled → Kirjalik eneseväljendus eesti...
69 allalaadimist
thumbnail
4
doc

INGLISE KEELE TÖÖPLAAN 6. KLASSILE

töö õpiku ja töövihikuga. Unit 6. Meeldetuletus kuidas teksti lugemine ja tõlkimine õpetaja selgitus, näitlikustamine, kirjutada / öelda kuupäevi. tööleht paaristöö, töölehed, iseseisev Teadmised Inglismaa töö õpiku ja töövihikuga. ajaloost (viikingid) Unit 7. Huvialadega seotud töölehed arutlus, töölehed, ideekaart, sõnavara omandamine, enda oma huvialadest jutustamine paarislugemine, ahelküsimine, huvidest rääkima õppimine töö õpiku ja töövihikuga. (sport, muusika, ...) Tänupühade traditsioonidega paaristöö, arutlus, õppemängud tutvumine Unit 8. Leiutistega tutvumine luuletuse ettekanne õpetaja selgitus, paaristöö, Oskus väljendada sündmusi tööleht (will / going to) rollimäng minevikus / tulevikus Unit 9

Keeled → Inglise keel
30 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Itaalia renessansi maalikunst

aluse pannud tõekspidamisi: looduse jälgimist, anatoomia õppimist, valguse ja perspektiivi uurimist. Leonardo da Vinci Leonardot peetakse tema huvialade ulatuse ja erakorralise ande tõttu, mida ta demonstreeris nii mitmesugustel aladel, arhetüüpseks ,,renessansi meheks". Kuid esialgu ja eelkõige imetleti teda omal ajal maalikunstnikuna, kellena ta toetus teadmistele, mida ammutas oma kõikidest teistest huvialadest. Leonardo oli teaduslik jälgija. Ta õppis asjadele peale vaadates. Ta uuris ja joonistas lilled põllul, kaljude ja mägede kuju, valguse peegeldumise lehestikus ja selle sädelemise kalliskivis. Eriti innukalt õppis ta inimese kuju, lahates kolmkümmend või rohkem haiglast saadud tuvastamata laipa, et mõista lihaseid ja kõõluseid. Rohkem kui ükski teine kunstnik edenes ta ,,atmosfääri" uurimises. Oma maalidel nagu

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
86 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Eesti kirjakeele sõnavara eksam

keelekasutuse põhisfääre: ajakirjanduskeel, ametliku asjaajamise keel (bürokraatiakeel), ilukirjanduskeel, argikeel. Sotsiolektilised markeeringud kuuluvad laia tähendusdefinitsiooni kohaselt samuti tähenduse alla. Nii tuleb lekseemi kasutamisel arvestada kommunikatsioonivormist sõltuvate piirangutega (kirjalik vs suuline); murdemarkeeringutest lähtuvate piirangutega; suhtlejate vanusest tingitud piirangutega (noortekeel); suhtlejate ametipositsioonist sõltuvate piirangutega; huvialadest sõltuvate piirangutega jne. G. Leechilt pärineb pragmaatikakeskne sõnatähendusmudel (1981), mis lähtub kommunikatsiooniprotsessist kui tervikust. Ta eristab seitset tähenduskomponenti: Mõisteline tähendus (nt naine sisaldab mõistelisi tunnuseid [+inimene] [­ meessoost] [+ täiskasvanu] Sotsiaalne tähendus ­ avab suhtlejate sotsiaalsed ja geograafilised karakteristikud. Afektiivne tähendus

Eesti keel → Eesti keel
279 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun