Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"googika" - 3 õppematerjali

thumbnail
49
docx

SOTSIAALPEDAGOOGIKA TEOORIA JA SELLE PRAKTILISI VÄLJAKUTSEID EESTIS

Need pedagoogika teooriale on ulatuslik, pikemaajaline ja üksnes rahvus- artiklid jaotuvad selle ajavahemiku raames võrdlemisi ühtlaselt. vaheliselt läbiviidav uurimistöö, milles aga eelkirjeldatud põhjustel ka Seega pole sotsiaalpedagoogika küll viimasel ajal olnud saksa peda- eesti teadlastel oleks vajalik osaleda. Väikese panusena sellesse töösse googika tähelepanu keskmes, kuid siiski ka mitte marginaalne. üritan järgnevalt esitada mõningase ülevaate sotsiaalpedagoogika teooria Olulise avalöögi 1990. aastate sotsiaalpedagoogikale annavad peamistest probleemidest Saksamaal kõige lähemas minevikus - alates oma artikliga Christian Lüders ja Michael Winkler (1992). Lüdersi ja Saksamaa taasühendamisest 1990. aastal kuni tänaseni. Täpsemalt Winkleri arvates on alates 1970

Sotsioloogia → Sotsioloogia
166 allalaadimist
thumbnail
132
pdf

Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel

TARTU ÜLIKOOL SOTSIAAL- JA HARIDUSTEADUSKOND ERIPEDAGOOGIKA OSAKOND SIDUSA KÕNE ARENDAMINE SPETSIIFILISE KÕNEARENGUPUUDEGA LAPSEL: TEGEVUSUURING ÜHE LAPSE NÄITEL Magistritöö Koostaja: Diana Pabbo Läbiv pealkiri: tekstiloomeoskuse õpetamine Juhendaja: Marika Padrik (PhD) ….………………… (allkiri ja kuupäev) Kaitsmiskomisjoni esimees: Marika Padrik (PhD) …..………….……. (allkiri ja kuupäev) Osako...

Pedagoogika → Erivajadustega laste...
70 allalaadimist
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

Tartu Ülikool. Rimm, S. B. (1996). Parenting for ac- Sepp, V. (1999). Olümpiaad võimeka hievement. Roeper Review, 19, 57–60. õpilase motiveerijana. Rmt: Kraav, I., Mikk, J. Haridus ja kasvatusväärtused Robinson, N. M. (2002). Individual ühiskonnas. Tartu: Tartu Ülikooli peda- differences in gifted students’ attribu- googika osakond, 9, 194–196. tions for academic performances. In: Neihart, M., Reis, S. N., Robinson, N. Shavinina, L. (2004). Explaining high M., Moon, S. M. (Eds). The social and abilities of Nobel laureates. High Abi- emotional development at gifted children. lity Studies, 15 (2), 243–254. Prufrock Press, 61–69. Shavinina, L. (1997). Extremely early Rosenthal, R. (2002)

Psühholoogia → Psühholoogia
112 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun