Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kategooria brändi juhtimine - 3 õppematerjali

Majandus >> Brändi juhtimine
thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

Brändi juhtimine Konspekt 2012 1) Bränd on kontseptsioon, lubadusmärk, kujutlus, mis sisaldab funktsionaalseid lubadusi ja kasusid, mida tarbijad piisavalt väärtustavad, kulutamaks selle peale oma raha. Bränd on eristav nimi ja/või sümbol, mille eesmärgiks on identifitseerida tootja või müüja kaupu või teenuseid konkurentide oma(de)st. (Aaker) Bränd on toote materiaalsete ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis identifitseerib toote ja eristab selle konkureerivatest toodetest. Tugevatel brändidel on omadus siduda end kliendiga, tagades sellega koostöö ka tulevikus. Brändid aitavad inimestel teha valikuid, luues konkurentsieelise ning saavutades ajutise hinnaalanduspakkumise teiselt tootelt. Brändid on suunatud edule ja konkurentsile. Strateegiliselt saab end väljendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulisem brändi...

Majandus → Brändi juhtimine
138 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Prada SWOT analüüs tekst

Liisa Sõgel PRADA ● Mario Prada ● 1913, Milano ● Fratelli Prada (Prada vennad) ● nahktoodete pood ● Miuccia Prada ● seljakotid ja anumad ● aksessuaarid ja rõivad ❖ jalanõud, kohvrid, kellad, parfüümid, kosmeetika, prillid, telefonid ● meestele ja naistele ● vanakooli Itaalia kvaliteet ● kaasaegne mood Tugevad küljed ❖ austatud moemaja ❖ unikaalne kujundus ❖ mitmed poed maailmas ❖ suur ja truu klientuur ❖ pidev keti laiendamine ❖ läbimõeldud strateegia ❖ hea turundus Nõrgad küljed ❖ kauba tootmine pole loodusesõbralik ❖ 57% toodetest on nahast ❖ nõrk osalemine e-kaubanduses ❖ väga kallid tooted ❖ tuntus uutel turgudel Võimalused ❖ innovatsioon ❖ allhanke tootmine ❖ sissepääs arenevatele turgudele ❖ noorema põlvkonna tarbijad ❖ koostöö tuntud ettevõtetega Ohud ❖ konkurents Louis Vuitton, Hermes, Gucci ❖ asenduskaup ❖ potentsiaalsed tulijad ❖ kiirmoefirmad (Zara, H&M) ❖ muutused majanduses ...

Majandus → Brändi juhtimine
17 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Essee "Kuidas mood meid mõjutab?"

Kuidas mood meid mõjutab? Alustaks sellega, et selgitaks, mis mood üldse minu jaoks tähendab. Mina jagaksin moe kahte tüüpi, üks oleks see, mis läheb kunsti alla, näiteks võtaks prantsuse või itaalia Haute Couture' i asjad (riided, aksessuaarid, jalanõud jne), mis ei vaja reklaami, nad on oma stiilis ja inimestele, kellele see meeldib ja kes saavad endale lubada, neid ka ostavad. Teine tüüp on just see, millest ma tahaksin rääkida, selle alla kuuluvad moekad brändid, mis on piisavalt kallid, kuid paljud inimesed ostavad neid. Näiteks võtaks siin Apple' i tooteid, nad on kallid, kuid antud bränd on niivõrd populaarseks tehtud, et inimesed ostavad seda, teadmata mis põhjusel. Paljud reklaamid lihtsalt ütlevad, et üks või mõni teine toode on just SEE, mida me VAJAME, kuid miks? Me näeme iPhone' i igal kolmandal inimesel ja arvame, et ka meile on see vajalik, kuid ise ei oska põhjendada piisavalt hea argumendiga. ...

Majandus → Brändi juhtimine
5 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun