Minu võimalus õpetajana olla
keskkonnasõbralik
20.10.2008
Õpetaja on inimene, kuid eelkõige nähakse
õpetajat kui eeskuju lastele, seega iga õpetaja
peaks olema oma olemuselt ja eluviisilt
keskkonnasõbralik ning näitama oma õpilastele
teed saamaks selliseks inimeseks, kes tunneb
muret keskkonna ja tulevaste põlvede heaolu
eest.
Keskkonnasõbraliku õpetajana
suunan oma õpilased tervislikule
eluviisile.
Rohkem liikuma kasutades oma kondimootorit ja
jalgratast.
Sööma tervislikku toitu.
Eelistama Eestimaist.
Mitte tarvitama sõltuvusttekitavaid aineid.
Minu ökoloogiline jalajäg Enne eesti keele loengut ei ole mõelnud ökoloogia teema peale. Internetis on palju uudist kus inimesed räägivad või kirjutavad, et kuskil surevad loomad, veekogused reostuvad ja õhk hingamiskõlbmatu. Kõik need probleemid tekkivad, sellepäras et me kasutame kilekotid ja lihtsalt viskame neid õues ära, tehased välja valavad jäätmed vette ja heitgaasid tulevad autost välja. Kas ma teen midagi, et kuidagi loodust säästa? Kui te vaadate minu igapäeva harjumese peale, siis võite kohe öelda, et mina ei ole keskkonnasõbralik inimene. Ma kasutan väga palju vett: kui dusi all käin, kui pessen nõusi ja koorin kartuleid vett jookseb kraanist. Prügi on meil sorteerimata, viskame kõik ühele prügikastile. Kui on vaja midagi süüa, siis käime turul ja poes. Tavaliselt käib ema poodi toitu tooma ja ta vaatab, et pakendis ei olnud E ained. Elektrit kasutame palju, sest korteris on palju tehnikat (pesumasin, külmkapp, k?
Keskkond ja mina Õpimapp Juhendaja: õpetaja Tallinn 2013 1. Ökoloogiline jalajälg Kui suur on minu ökoloogiline jalajälg? Internetileheküljel http://jalajalg.positium.ee/ saab igaüks mõõta, kuivõrd mõjutab tema eluviis maakera jätkusuutlikust ning selle põhjal annab mõtlemisainet, mida igaüks saaks teha oma planeedi säästmiseks. Minu ökoloogilise jalajälje suuruseks tuli 1,96 globaalhektarit aastas, see tähendab, et minu
Kõik kommentaarid