Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

EGR-klapp (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Taavi  Rokka
EGR
MIS on Egr( Exhaust  Gas Recirculation)?
Heitgaaside tagastussüsteem
Lämmastikoksiidide (NOx) kontsentratsiooni vähendamiseks väljalaskegaasides.
*(NO ja NO2; MITTE: N2O)
 Lämmastikoksiide tekkimine sõltub põlemistemperatuurist.
 Kõrge põlemistemperatuur tuleneb lahjade küttesegude põletamisest.
 Heitgaaside tagasijuhtimine põlemiskambrisse vähendab põlemistemperatuuri ja –
rõhku.
http://video.about.com/autorepair/What-Is-an-EGR-Car-Valve-.htm 
Aja lugu jms
1970ndad (1973)
Sisemine- klapiajastus
Välimine- klapiga
2000K
Miks?
 Lämmastikoksiidide vähenemine:
1.
Põlemisprotsessi jahutatakse, sest tagasijuhitud heitgaas neelab soojust.
2.
Hapnikukoguse vähendamine põlemiskambrisse tagasijuhitud heitgaaside 
tõttu.
3.
Tekib vähem heitgaase.
Parem jahutus*
Diiselmootoritel heitgaaside tagastus kuni 65%
1.
 Mootori pöörlemissagedus
2.
 Kütuse sissepritsekogus
3.
 Sisseimetava õhu kogus
4.
 Sisseimetava õhu temperatuur
5.
 Sisseimetava õhu rõhk
Vasakule Paremale
EGR-klapp #1 EGR-klapp #2 EGR-klapp #3 EGR-klapp #4 EGR-klapp #5 EGR-klapp #6 EGR-klapp #7 EGR-klapp #8 EGR-klapp #9 EGR-klapp #10 EGR-klapp #11 EGR-klapp #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Puna69nE Õppematerjali autor
heitgaaside tagastus

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
200
doc

Masina osadest ja kontroll

Mootor Mootoriks nimetatakse masinat, milles muundatakse mingi energia mehhaaniliseks energiaks. Traktorimootorites toimub kütuse põlemisel tekkiva soojusenergia muundamine mehhaaniliseks energiaks ja edasi generaatoris, mille käitab mootor, elektrienergiaks. Kuna kütuse põlemine toimub mootori silindris, siis nimetatakse seda mootorit veel sisepõlemismootoriks. Sisepõlemismootoreid liigitatakse küttesegu süütamise viisi järgi: Diiselmootor ­ survesüüde Ottomootor ­ sädesüüde Töötsükli osade arvu järgi:

Masinamehaanika



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun