EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse ja müügijuhtimise alused Reimo Sälik KODUTÖÖ Ainetöö Aet Kull, lektor 1 Tallinn 2015 SISUKORD: 1. Tooted ja teenused...................................................................................................3-7 2. Eesti ettevõte............................................................................................................8-9 3. Näited turunduskommunikatsioonist...................................................................10-12 4. Segmendid.................................................................................................................13 5. Kliendikogemus........................................................................................................
KULLERTEENUSTE VÕRDLUS Getter Säär Tallinna Transpordikool Logistik 12E_P Võrreldavad kullerteenusefirmad DPD TNT Omniva Jetpak DPD Transportides rahvusvahelises võrgustikus päeva jooksul ligikaudu 2,5 miljonit pakki, on DPD (Dynamic Parcel Distribution) üks juhtivaid rahvusvahelise ekspress- ja pakiveo teenuse pakkujaid. DPD pakub oma klientidele tooteid ja teenuseid, mis katavad kõik nende saatmisvajadused:alates standard- ja ekspresspakkidest kuni individuaalsete erilahendusteni – nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil. 300 000 klienti teenindavad rohkem kui 800 depoos DPD Eelised Saaja teavitamine kulleri saabumise kuupäevast ja kellaajast SMS ja /või e-kirja teel. Pakk toimetatakse saajale sobivasse kohta – nt. koju või kontorisse. Kiire kättetoimetus: kõikjal üle Eesti toimetame paki kohale vastuvõtmisele järgneval tööpäeval hiljemalt kell 18:00, mujale Euroopas sõltuvalt sihtriigist...
EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Veebidisain ja digitaalgraafika Klienditeeninduse töö Wabaduse kohviku külastuse põhjal Kodutöö Juhendaja: Anne Roosipõld Tallinn 2018 Klienditeekond Wabaduse kohvikus SISSEJUHATUS Meie kodutöö eesmärk on välja selgitada Wabaduse kohviku klienditeekond ja hinnata seda ning tuua välja kolm kõige nõrgemat lüli, mida saaks arendada ja teha kolm ettepanekut, mida teha kohvikus paremaks. Klienditeekond on analüüsivahend ja kliendisuhete juhtimissüsteemide kujundamise vahend teenindusettevõtetes. Ta on teatud kui kvaliteedi teekond või teeninduse täiuslikkuse teekond. Klienditeekond sisaldab kogu ajaperioodi, mis algab kliendi esimesest kokkupuutest organisatsiooniga (nt. kodulehe külastamisega) ning lõp...
1. Millised muutused on toimunud alates 90 aastatest tarneahelates, arutle Tarneahel (Supply Chain) näitab millistest tarne etappidest koosneb lõpptoote kujunemine Tarneahelat vaadeldakse ühtse tervikuna. Samuti arvestatakse kulutusi kokku tarneahela peale. Koostöö erinevate partnerite vahel aitab optimeerida kulusid, suurendada paindlikust, vähendada varudega seonduvaid kulutusi. E-kaubanduse areng. Tootjate globaliseerumine ning ettevõtjate selge tajumine, missugused võimalused peituvad logistikateenuste integreeritud juhtimises. Nõuded loodussäästlikusele. IT ja teenindus said võtmesõnadeks. Turule orienteeritus. Täpsus ja usaldus, et tegevus vastab kliendiga kokkulepitule. Tarnetäpsus (on-time delivery) – mõõdetakse tegeliku ja planeeritud tarneaja kokkulangemist. Kliendi jaoks on kõige tähtsam tarneajast kinnipidamine, kuna see võimaldab kliendil paremini planeerida ja teostada oma tegevusi. Klie...