Facebook Like
Add link

"yarbus" - 2 õppematerjali

20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

Ajukoor ehk neocortex – „mõtlev aju“, seal kognitiivsed protsessid (taju, tähendusloome). On parim lahendus, kui tähelepanu suudetakse hõivata kõigil kolmel tasandil. Sakaadilised ehk suureamplituudilised silmahüpped. Jälgivad silmaliigutused, kus pilk fikseeritakse objektile ja hoitakse muutes näiteks liikuva objekti puhul silmamuna asendit. Treemor ehk pidev väike värin. Esimesena Yarbus 1967: väike aparaat, mis registreerib silmaliigutusi. Seesmise ruumitähelepanu efekt:  Inimene suudab ka tähelepanu ja pilgu fikseerimisel mingile objektile mingil määral ka täita kõrvalist ülesannet (nt jälgides liiklust leida istmelt telefon). Seesmine ruumitähelepanu töötab enamasti välise ruumitähelepanu huvides.  Mõnikord saab formeerida ka rohkem kui ühe fookuse, mille vahele jäävad nõrgema tähelepanuga ala...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
40 allalaadimist
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A....

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
16 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun