Hindan väga uusi kogemusi erinevates valdkondades. Leian, et hea on külastada küll kohti kus kõik juba ammu teada-tuntud on, kuid siiski proovin otsida uusi elamusi uutest kohtadest. Valik igas kategoorias on läinud väga suureks ja patt oleks vaid oma kindlatele lemmikutele kindlaks jääda, jätmata võimalust uutele tulijatele. See kõik kehtib eriti toitlustusettevõtete kohta. Kui ise ei leia aega, et värskeid ettevõtteid leida, tuleb tihti appi Cherry.ee voucheri süsteem. Nii ka minu eeloleva juhtumikirjelduses. Sattusin peale kampaaniale, kus suure protsendi allahindlusega pakuti vast-avatud vanalinna kohvik-restorani vouchereid. Ei saa osta kunagi põrsast kotis ja seega uurisin pikalt nende internetilehekülge, et teada mida mul umbkaudu oodata oleks. Veebileht oli väga esinduslik ja interjöör piltidel jättis väga sooja mulje. Ilma kahtlemata ostsin sooduskuponge lausa mitu!
kulutusi jne jne. – ühesõnaga nad tõukavad meid mõtetele, mis tarkade juhtide puhul muudavad meie ettevõtluse efektiivsemaks. Eelkõige peame me oma eelisteks konkurentide ees et pakume palju lisateenuseid, näiteks on võimalik, sel ajal kui rehve vahetatakse, kasutada interneti, juua kohvi, lugeda ajalehti või kasutada rendiautot, et minna Mulgi baari einestama ( Mulgi baaris on meie töökoja klinetidele ka soodustus voucheri ettenäitamisel). Sama oluliseks peame teeninduse kiirust ja kvaliteeti ning kindlasti peab sellest tulenevalt olema tagatud ka hea hinna ja kvaliteedi suhe. See kõike tekitab aga kliendis rahulolu, mis ongi meie üks eesmärke ja vahendeid konkurentsitingimustes ellu jäämisel. Tähtis on jälgida kiiresti muutuvat majandust ja olla alati konkurentidest sammukese ees – nii tehnoloogiliste, kvaliteedi, kvantiteedi kui ka kompetentside osas.
toimub ümberistumine, ei ole viisat vaja. Lahkumine jaama transiitterritooriumilt on keelatud. 115. Voutseri mõiste Voucher ehk reisidokument: Reisikorraldaja poolt väljaantav dokument, mis sisaldab võlaõigusseaduse § 870 ära toodud andmeid ning mis annab Reisijale õiguse reisist osavõtuks. Paljud kliendid soovivad tellitud majutuse või mõne muu teenuse eest maksta otse reisibüroole. Siis kirjutab reisibüroo välja voucheri. Voucher on ettemaksu kinnitav dokument ja kehtib vaid siis, kui teenuse pakkujal ja vahendajal on vastav kokkulepe. Voucherile märgitakse kliendi nimi, teenuse pakkuja ja tasutud teenuse täpne kirjeldus. Klient esitab maksmisel voucheri ja teenuse pakkuja nõuab hiljem selle väljakirjutajalt arve tasumist. Ülekulud, mis pole voucheril kirjas, maksab klient kohapeal. Voucherit pole võimalik vahetada sularahaks. Voucheris on üldjuhul kolm kupongi