Facebook Like
Add link

"vigneron" - 2 õppematerjali

11
doc

Teivashüpe

65 Philippe Houvion (FRA) Paris 1980 5.78 Wladyslaw Kozakiewicz (POL) Moscow 1981 5.81 Vladimir Polyakov (URS) Tbilisi Dave Volz (USA) Nice 1982 5.75 Jean-Michel Bellot (FRA) Colombes 1983 5.83 Thierry Vigneron (FRA) Rome 1984 5.94 Sergey Bubka (URS) Rome 1985 6.00 Sergey Bubka (URS) Paris 1986 6.01 Alex Garcia (USA) woodland 1987 6.03 Sergey Bubka (URS) Prague 1988 6.06 Sergey Bubka (URS) Nice Sergey Bubka (URS) Donetsk 1989 6.06...

Kehaline kasvatus - Põhikool
31 allalaadimist
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Reklaam peab võimaldama tarbijal ennast reklaamitavaga või reklaamiteatega samastada (indetifitseerida). Samastumise skeem: 1) Kujutatava indiviidiga samastamine. 2) Kujutatava kangelase või indiviidi jäljendamispüüd. 3) Suhtlemispüüd kujutatava indiviidiga. 4) Kujutatava grupiga samastumine. 5) Kujutatavaga grupi liikmete jäljendamispüüd. Prestiižitaotlejate tarbijate põhigruppi (Vigneron, Johnson): 1) Kõrget hinda taotlev, enesekeskne ja eraklik tüüp (“snoob”). 2) Kõrget hinda taotlev, avaliku elu tegelaseks pürgiv või seda olev tüüp. 3) Hinnale vähe tähelepanu pöörav, kuid kvaliteeti nõudev eraklik tüüp (hedonist - perfektsionist, nautleja). 4) Hinda mitte oluliseks pidav sotsiaalne tüüp, kes toimib teiste eeskujul ja orienteerub teiste arvamusele. Reklaamipsühholoogia “kuldreeglid”: 1) Too...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
69 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun