hinna teatav tõus või langus. VIIDATUD ALLIKAD 1. DVSP Consulting. Turu uuring. [http://www.dvsp.ee/turu-uuring.html] 06.12.2010 2. Karotam, L. Turu-uuringud. Väikefirma eri. [http://lennuk.bda.ee/tag/turu-uuringud/] 06.12.2010 3. Miljan, M. Hinnakujundus turundus.Tallinn: TÜ Kirjastus, 1996, 78 lk. 4. Ohvril, T. Eesti Maaülikool. Turundusest Alustavale otseturundajale. [avatudylikool.emu.ee/userfiles/.../TRÜKISED/turundus_veebi.pdf] 05.12.2010 5. Turunduse alused. [www.piritamg.tln.edu.ee/doc/.../Mainor_Turunduskonspekt_2.doc}] 05.12.2010 6. Turundusekonspekt. [www.tomps.pri.ee/temp/.../Turundusekonspekt2006-2007lüh.doc] 06.12.2010 7. Turu uuringud. [www.luua.edu.ee/pildid/turg.doc] 06.12.2010 8. Vihalem, A. Marketing hind, müük, reklaam. Tallinn: Külim, 1996, 163 lk. 9. Vihalem, A. Turunduse alused. Tallinn: Külim, 2008, 308 lk.
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismi osakond Kristiina Kuusik KONKURENTS MÕISATE KUI TURISMIATRAKTSIOONIDE TURUL JA SEDA MÕJUTAVAD TEGURID Pärnu 2010 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. MÕISAD TURISMIKESKUSTENA............................................................................4 1.1 Turu Üldiseloomustus..............................................................................................4 1.2 Turunduse mikro- ja makrokeskkond...................................................................... 5 1.3 Toote hinnakujundusega seonduvad aspektid.................................................
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Teele Jänes Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain..........................................................................
Kontrolltöö kordamisküsimused / Avatud Ülikool. 1. Mida nimetatakse turunduseks? Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate (ostjate) vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetus-protsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu. 2. Mida mõistame turunduses vajaduse all? Vajadus on inimese poolt tunnetatav puuduseseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilisteks (toit, rõivad, soojus, turvalisus), sotsiaalseteks (suhtlus, ühtekuuluvus) ja individuaalseteks (teadmised, eneseväljendus). 3. Mida mõistame turunduses soovi all? Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objekti...