Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Aita Ukrainat Sulge
Add link

Kategooria strateegiline planeerimine - 4 õppematerjali

Majandus >> Strateegiline planeerimine
strateegiline planeerimine on protsess, mille käigus organisatsioon loob pildi enda (muudetud, seega paremast) tulevikust ja koostab vajalikud sammud selleni jõudmiseks.
3
docx

Strateegiline juhtimine eksam

Strateegilise juhtimise mudel koosneb neljast põhielemendist, seda ei ole.. a. Keskkonna seire b. Taktika c. Strateegia formuleerimine d. Strateegia elluviimine e. Hindamine ja kontroll 2. Integreeritud äriühingute valitsemine (New Corporate Government) põhineb nö pööratud KISS printsiibil: a. Keep it simple and stupid! b. Keep it controlled, integrated, strategic and situational! c. Keep it short and simple d. Keep it controlled, integrated, strategic and simple e. Keep it safe and simple 3. Suurel äriühingul on neljatasandiline hierarhiline strateegia: a. Väliskeskkonna- Sisekeskkonna- Organisatsiooniline ­ Funktsionaalne strateegia b. Keskkonna ­ äri ­ konkurentsi ­ organisatsiooniline strateegia c. Omanikkonna - organisatsiooniline ­ Üld ­ Funktsionaalne strateegia d. Omanikkonna - Üld ­ Operatiiv ­ Funktsionaalne strateegia e. Omani...

Strateegiline planeerimine - Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia
21 allalaadimist
3
doc

Kultuurhariduse osakonnast

STRATEEGILINE PLANEERIMINE MISSIOON Kultuurhariduse osakonna missioon on jätkusuutliku Eesti kultuuri arendamine, selle traditsioonide hoidmine, väärtustamine ja uuendamine ning uute teadmiste toetamine ja uurimistööde tulemuste rakendamine riiklikku ja rahvusvahelisse dialoogi. VISIOON 2013 Kultuurhariduse osakond on hea mainega tunnustatud õppe-, loome, teadus- ja arenduskeskuse üks osa, mis tegutseb Eestis ja rahvusvahelisel haridus- ja kultuuriruumis avatult ning koostöövõimelisena. SWOT TUGEVUSED (S) NÕRKUSED (W) tulemused tugevate külgede kitsaskohtade loetelu loetelu - õppe/ ... info - õppejõud oma ala liigub aeglaselt, proffid, praktikud...

Strateegiline planeerimine - Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia
29 allalaadimist
10
docx

Tootmis- ja teeninduskorraldus

Planeerimise ülesanne on see, et me peame tooted ja teenused õigel ajal õiges koguses õige kvaliteediga tarnima kliendile, täpselt siis kui klient neid tahab. Selle tagamiseks peame tegema erinevaid plaane. Planeerimine on protsess, mille raames otsustatakse, mis peaks kunagi tulevikus juhtuma. Plaan ei garanteeri, et sündmus ka tegelikult juhtub, see on pigem eesmärgi formuleerimine. Tegevused planeerimise protsessis: 1. Peame otsustama millal midagi teha 2. Kui palju on vaja teha 3. Mis järjekorras on vaja teha 4. Jälgimine, kuidas meie plaanid lähevad Planeerimise juures on oluline ka see, et me teame kui palju meil mingeid ressursse mingiks tegevuseks on vaja. Vastavalt ressursside saadavusele koostame ajakavad. Planeerimine jaotatakse kolmeks – pikaajaline strateegiline planeerimine (3-5 aastat), keskmiseperioodiline ehk taktikaline planeerimine (1 aasta) ning lühiajaline planeerimine ehk operatiivplaneerimine. Ettevõtted tegelevad enamasti lühiajalise planeerimisega. Nõudlust on kahte liiki: Sõltuv nõudlus – varude planeerimise juures teame kui palju mida vaja on. Lihtsasti planeeritav, arvestatav. Sõltumatu nõudlus – me ei tea mida ja millal vaja on. Sõltub paljudest juhuslikest aspektidest. Planeerimiseks kasutatakse eelmiste perioodide tegelikku nõudlust ning luuakse prognoos. Võimsus tähendab maksimaalselt võimaliku kogust, mida üks või teine üksus saab toota või käsitleda teatud aja jooksul. Eeldatav võimsus: maksimaalne väljund, mis võib olla saavutatud. Efektiivne võimsus: maksimaalne võimsus antud toodete varieeruvusega, antud plaanidega, seadmete hooldusega, kvalit...

Strateegiline planeerimine - Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia
19 allalaadimist
17
pdf

Professor Porter ja tema viis konkurentsijõudu

Ehkki konkurendid püüavad kliendisuhteid edendada, on ostjad hinnatundlikud, sest toit moodustab suure osa nende kuludest. Ostjad võivad valida ka teise tee, ostes otse tootjatelt või kasutades jaemüügipoode ning vältides seega üldse vahendajaid. Pakkujatel on võim hinda määrata. Sageli on nad suured ettevõtted tugevate marginimedega, mida toiduvalmistajad ja tarbijad tunnustavad. Keskmine kasumlikkus valdkonnas on jäänud tagasihoidlikuks. Sysco mõistis, et oma suurust ja siseriiklikku haaret arvestades võib ta seda olukorda muuta. Nad algatasid tegevuse, mille eesmärgiks oli oma kaubamärkide kasutuselevõtmine, ohjeldades nii pakkujate mõju. Sysco rõhutas ostjate jaoks selliseid olulisi lisandväärtusteenuseid nagu krediit, menüü planeerimine ning inventuuri juhtimine, et nihutada konkureerimisalus hinnalt eemale. Sellised ümberkorraldused koos kasvanud investeeringutega infotehnoloogiasse ja piirkondlikesse turustuskeskustesse tõstsid lati uute turuletulijate jaoks palju kõrgemale, vähendades samal ajal asendustoodete atraktiivsust. Pole kuigi üllatav, et see valdkond on tugevnenud ning kasumlikkus näib liikuvat tõusuteel. Valdkonna liidritel on eriline vastutus struktuuri parandamise eest. See nõuab sageli ressursse, mis on olemas ainult suurtel tegijatel. Lisaks on paranenud struktuur eeliseks kõigile, sest sellest saab kasu iga valdkonnas tegutsev firma, mitte ainult ettevõte, kes selle täiustamise algatas. Valdkonna struktuuri kujundamisel on ka oma pahupool, mida on sama tähtis mõista. Ebamõistlikud muutused konkurentsimaastikul positsioneerimises ja töötavades võivad valdkonna struktuuri õõnestada. Seistes silmitsi survega omandada turuosa või...

Strateegiline planeerimine - Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia
7 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun