Reklaamipsühholoogia seaduspärasused - mõjustamisreeglid põhinevad eksperimentides saadud andmete üldistamisele ning on väljendatavad tegurite toime ja koostoime funktsioonidena - funktsiooniks on nõustumise tõenäosus(sagedus), hoiakumuutused, eelistatud alternatiiv _ sõltumatuks muutujaks on tingimused, mõjurid või omadused, millest funktsioon sõltub 1. Reklaamiteate mõjukuse sõltuvus teate esitaja...
Kaasamise liigid (Huston, Rothschild): 1) Kestev osalus (püsiosalus). 2) Situatiivne osalus. 3) Tarbija reogeerimisega seotud osalus. Kaasamise liigid (Batra Ray): 1) Kaasatus toote klassiga (liigiga) 2) Reklaamiteatele vastamise kaasatus. Reeglina on reklaami mõju seda suurem: 1) Mida püsivam on eelsoodumus mingi toote või firma suhtes. 2) Mida selgem on eelnevalt teadaolev või hetkel tajutud erinevus markide vahel. 3) Mida suuremad on kogemused antud tootekategooriaga. 4) Mida adekvaatsem, selgem ja professionaalsemalt esitatud on reklaami sisu. Osaluse aspektid: 1) Väärtustepõhiline. 2) Tulemuspõhiline. 3) Muljepõhiline. - Hoiak - indiviid...