(TÜDIMUSEFEKT) Kui reklaamil pole piisavalt tugevaid aplelleeringuid ega argumente siis: A . Kasutada minimaalset esitamissagedust (see on aga natukene allaandmine) B . Kasutada võtteid, mis loovad tugevate argumentide näivuse (mis on aga manipulatiivne, ebaeetiline reklaam) C. Apelleerida teostuslikule küljele ja madala kaasamisega reklaamisituatsioonidele Uninunud efekt – tähendab võimalust, et ebausaldatava või ebameeldivaid elamusi tekitanud saate sisendab mõju võib aja möödudes suurenenda. Uinumisefekt on seegi, kui margi suhtes ebameeldivaks osutunud või irreteerivate reklaamide esitamise järel ilmuvad siiski positiivsed hoiakuefektid ning nad ilmnevad pikema aja möödumisel reklaami esitamisest. Mälu saab liig...
Kui kusagilt pole leida argumente või appeleeringuid toode teenuse kohta, siis jääb võimalused: 1) Kasutada minimaalset esitamissagedust (see aga mingil määral juba ette allaandmine). 2) Kasutada võtteid, mis loovad tugevate argumentide näivuse (mis aga on manipulatiivne, ebaeetiline reklaam). 3) Apellerida teostuslokule küljele ja madala kaasamisega reklaamisituatsioonidele . - Uinunud efekt - võimalus, et ebausaldatava või ebameeldivaid elamusi tekitanud saate sisendav mõju võib aja möödudes suureneda; seegi, kui margi suhtes ebameeldivaks osutunud või irriteerivate reklaamide esitamise järel ilmuvad siiski positiivsed hoiakuefektid ning nad ilmnevad pikema aja möödumisel reklaami esitamisest. Dissotsiatiivse tunnuse hüpootes (Cook, Flay) - sisenduse konteksti tunnused, mis hõlb...