Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Add link

Kategooria rahvusvaheline äri ja eetika - 3 õppematerjali

Majandus >> Rahvusvaheline äri ja eetika
28
docx

Rahvusvaheline äri küsimused-vastused

Merkantilistide põhiargument on, et riigile on majanduslikult kasulik võimalik suur eksport ja minimaalne import ning seega tuleb eksportida rohkem kui imporditakse. Ta peab oluliseks riigi sekkumist majandusse, sest turu isereguleeruv olemus ei ole piisavalt usaldusväärne. Rahvusvahelistumise kontseptsiooni sõnastasid 70ndate teisel poolel kaks Suurbritannia majandusteadlast - Buckley ja Casson. Buckley ja Cassoni teooria kohaselt saavad suured ettevõtted laiendada oma tegevust tervikliku sisemise struktuuriga, välistades konkurentide oskusteabe. 3. millised on rahvusvahelistumise makromajanduslikud aspektid? The degree of internationalization is measured by macroeconomic aggregates, particularly by foreign direct investment (FDI) and international trade. The focus is on the association between FDI and economic growth. Välismaised otseinvesteeringud (FDI) ja rahvusvaheline kaubandus. Keskendutakse välismaiste otseinvesteeringute ja majanduskasvu seosele. Ka Inflatsioon 4. millised on riikide ootused ja roll rahvusvahelistumisel? Ootused: riigi tuntus, tööjõu voolavus (vahendus), SKP kasv, investeering, üldine heaolu tasakaalustub, koostöö Roll: 5. milles seisneb rahvusvahelistumise kontseptuaalne olemus? Rahvusvahelistumise teooria selgitab ettevõtte olemasolu, kuna see on kõige tõhusam viis tegevuste kogumi koordineerimiseks, mitte turuvahetuseks. Ettevõte kasvab nii kaua, kui ta suudab turge neelata, ja teeb seda seni, kuni ettevõtte edasise kasvu kulud ületavad kasu. Rahvusvahelistumine tähendab aga ka seda, et teistest riikidest oluliselt erinevad normid võivad vähendada võimalike investorite huvi riigi vastu – tihti on lihtsam investeerida mujale, kui hakata välja selgitama õiguskeskkonna võimalikke mõjusid investeeringule. • Investeeringute juhtimine Mi...

Rahvusvaheline äri ja eetika -
35 allalaadimist
5
docx

Rahvusvaheline äri-eksam-1

Milline teooria vastab millisele kirjeldusele? olulised on sotsiaalsed küsimused, nagu heaolu, sotsiaalmajanduslikud küsimused, rahvatulu üldine areng - normatiivne uurimise all on valuutakursside, hinnataseme, inflatsiooni mõju ja majanduse analüütika üldise rahateooria kontekstis - monitaarne analüüsitakse majandust ilma sotsiaalpoliitilisi aspekte ja väärtushinnanguid arvestamata, miks tegeletakse rahvusvahelise äriga, kuidas kujuneb kaubavahetuse tasakaal, mis määrab väliskaubanduse struktuuri - positivistlik 4. Milline rahvusvahelistumise erinevatest tegevustest on nimekirjast puudu? 1. uurimine ja arendus 2. tootmine 3. müügivõrgu ülesehitus 4. logistika 5. Majanduslikku korda, kus riik on orienteeritud vaid ekspordile, importi piiratakse ning rikkust samastatakse rahaga, nimetatakse: Valige üks: Multinatsionalistlik majandus Merkatilism Rahvusvaheline ekspordimajandus Ekspordile suunatud majandus 6. Roald Coase firmateoorias toodud transaktsioonikuludeks nimetatakse: Valige üks: nn tehingukulusid, mis on põhjustatud riikidevahelisest kaubandusest tekkiva informatsiooni ja ülekandekuludega kaupade veo-, logistika-, pakendamise ja muude transpordikuludega tehingute hinnavahest tekkivate kuludega valuutakursi muutusest tingitud kuludega, mis on põhjustatud erinevates valuutades arveldavatest riikidest 7. Multinatsionaalseks nimetatakse ettevõtet... Valige üks: mis ekspordib või impordib paljudesse välisriikidesse mille tegevus on täielikult üle viidud mõnda välisriiki mis on teinud otseinvesteeringu mõnda välisriiki mis tegutseb peale koduturu veel vähemalt ühes välisriigis 8. Rahvusvahelise ettevõtte tunnusteks on: Valige üks või mitu: Välisinvesteeringud Kaupade või teenuste eksport Esindatus ühes või mitmes riigis...

Rahvusvaheline äri ja eetika -
12 allalaadimist
2
docx

UURING SOTSIAALMAJANDUSLIKE TEGURITE MÕJU KOHTA HISPAANIA FRANTSIISIANDJATE RAHVUSVAHELISEL LAIENEMISEL LADINA-AMEERIKA RIIKIDESSE

Artikli autoriteks on Jose´ M. Ramı´rez-Hurtado, Juan M. Berbel-Pineda ja Beatriz Palacios- Florencio. Artikkel avaldati 2018 aastal veebileheküljel PlosOne. Globaliseerumine ja arenevad turud loovad kodumaistele frantsiisiandjatele tohutuid rahvusvahelistumise võimalusi. Frantsiisimine on rahvusvaheliste frantsiisiandjate välismaale laienemise kasvumudel, mis hõlmab minimaalset finantsriski ja kiiret turule mineku strateegiat. Hispaania konkreetsel juhul on Euroopa Liidu kogukonnaprojektiga liitumine avaldanud mõju kasvavale Hispaania välisele äritegevusele. Hispaania ettevõtete arv rahvusvahelistel kaupade ja teenuste turgudel on järk-järgult kasvanud. Kaubandusnimede massiline esinemine enamikus tegevusvaldkondades tähendab, et Hispaanias on praegu kõrge konkurentsivõime frantsiisivõimaluste osas. Ladina-Ameerika riigid on olnud Hispaania frantsiisiettevõtete rahvusvahelistumise oluline osa. Selle töö konkreetsed eesmärgid on seega ühelt poolt pakkuda üldist ülevaadet Hispaania frantsiisiandjate praegusest olukorrast Ladina- Ameerika riikides ja teiselt analüüsida, millised on Hispaania frantsiisiandjate sotsiaalmajanduslikud või välised tegurid sellel turul. Frantsiisisüsteem algas Hispaanias 50. aastate lõpus mõnede välismaiste brändide (põhiliselt kiirtoidukettide) sisenemisega, peamiselt Prantsusmaalt ja USAst. Sellegipoolest sai Hispaanias frantsiisimine tõepoolest alguse alles 80ndatel. Frantsiisi arengut Hispaanias on isel...

Rahvusvaheline äri ja eetika -
0 allalaadimist


Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun