Me oleme kõik sama taeva all, kuid meil kõigil ei ole sama silmapiir Maal elab palju inimesi, nüüdseks juba üle 7 miljardi. Nad kõik peavad piiratud territooriumile ära mahtuma ja ilmselgelt igaüht me neist elu jooksul ei kohta. Indiviide on suurel hulgas, kuid veelgi rohkem on mõtteid. Igaüks näeb ümbritsevat ainult oma silmade läbi, loob enda mulje maailmast ning seda ei saa kellelegi teisele näidata. Kuhu võib joosta ühe inimese silmapiir, kas seondub see õppimise või lihtsalt elu nautimisega? Inimesi on igasuguseid ja nad on pärit erinevatest generatsioonidest. Noored olles on neid sidunud omaealistega teatud side nad on koos käinud enam-vähem sama koolirada, teinud samasid õppetükke. Kindlal ajahetkel peavad nad hakkama tegema iseseisvaid samme. Esimene neist on peale kooli lõpetamist, enamikke kummitab küsimus, mis nüüd edasi saab. Valitakse suund, aga kaheldakse, kas tehtu on õige. Osa läheb gümnaasiumisse, osa kuts...
HUMAANNE- inimlik IMMUUNNE- nakkus-, tõvekindel INTERJÖÖR - siseruum, selle kujundus KLISEE - kulunud väljend KOMPLEKSNE - mitmest osast koosnev, mitut ala haarav, mitmeotstarbeline KONSTATEERIMA - nentima, tõsiasjaks tunnistama KONVERTEERIMA - ühest vääringust teise ümber arvestama; teisendama KURIOOSNE - kentsakas, veider, naljakas MILLENNIUM - aastatuhat MISSIOON - vastutusrikas ülesanne MOMENTAANNE- silmapilkne MÄNEDZER- (majandusasjade) juht, korraldaja -NAHAALNE, nahaalsus - häbematu, jultunud; häbematus NIHILISM kõige eitamine, täielik skeptitsism NISS seinatühe; hõivamata koht PARADOKS - näilikult mõistusvastane väide v nähtus PARADOKSAALNE - paradoksi meenutav -PERFEKTNE - täiuslik, täielik POTENTSIAALNE - võimalik, varjatult v varuna olemasolev PRESTIIZ- lugupeetavus, mõjukus, maine PROFESSIONAAL - elukutseline, mitteamatöör PROFESSIONAALNE - (elu)kutseline ; ARGI meisterlik PSÜHHIAATER - vaimuhaiguste arst
20.oktoober väga ebameeldiv kogemus. Olin ainus klient ja mul tõmmati nahk üle kõrvade. Tellisin eine, seinal stendil oli suurelt kirjas, et see on sooduses. Tellitud sai väike eine, aga raha küsiti suure eine väärtuses. Alguses mõtled, et ehk kuulis veidi valesti, ei pannud tähele, et väike eine, kuid kuna tegemist oli kaasa ostetud einega, siis alles kodus avastad, et tegelikult pole ei suurt einet ega ka õiget asja, mida tellinud olid. Selline tähelepanematus või ehk hoopiski nahaalsus on lubamatu! Sellise kogemuse põhjal ütleks kohe, et tegemist on mitteteenindusliku ettevõttega, kus töötavad ükskõiksed inimesed. 7 2. ANALÜÜS JA HINNANG Nagu arvata võis, siis toidukauplustes, eriti suurtes ostukeskustes ei pöörata erilist tähelepanu teeninduskultuurile. Nende ettevõtete jaoks on oluline saada sissetulekut, teenindada võimalikult palju kliente (ei tea, kas sobibki nende tegevust ,,teeninduseks" nimetada) ning püsida konkurentsis