Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mercedese, saabi, subaru hindade võrdlus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Mercedes -Benz C- Class (W203)
Saab 9-3 (YS3D)
Subaru FORESTER (SF)
Iluvõre 45.50€ ( garantii 6 kuud)
Kapott 326.02€ ( garantii 6 kuud)
Kapott 181.34€ (garantii 6 kuud)
Tagastange 200.17€ (garantii 6 kuud)
Esituli 86.46€ (garantii 6 kuud)
Iluvõre 121.48€ (garantii 6 kuud)
Esistange 82.27€ (garantii 6 kuud)
Tagatuli universaalne 3.04€ (garantii 6 kuud)
Esitiib 120.26€ (garantii 6 kuud)
Kapott 151.13€ (garantii 6 kuud)
Suunatuled külgmised 7.49€ (garantii 6 kuud)
Esistange 236.99€ (garantii 6 kuud)
Stange tala 51.84€ (garantii 6 kuud)
Suunatuli eesmine 27.01€ (garantii 6 kuud)
Numbrialus 2.10€ (garantii 6 kuud)
Esitiib 47.70€ (garantii 6 kuud)
Stop-tuli (UNIVERSAALNE) 6.53€ (garantii 6 kuud)
Esipaneel 46.78€ (garantii 6 kuud)
Mercedese-saabi-subaru hindade võrdlus #1
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Gabriel Pruks Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
200
doc

Masina osadest ja kontroll

Mida suurem rõhujõud mõjub kolvile ja mida pikem on väntvõlli vänt, seda suurem pöördemoment tekib. Silindris kolvile mõjuv rõhujõud sõltub seal ära põletatud küttesegu kogusest ja kolvi põhja pindalast. Õhk küttesegu tarvis siseneb silindrisse sisselasketakti ajal kolvi liikumisest tekkiva alarõhu ja ülelaadimisega mootoritel kompressori abil tekkiva ülerõhu toimel. Kindlate mõõtmetega silindrisse saab sisselaske takti ajal siseneda kindel kogus filtri poolt puhastatud õhku. Sisselasketaktile järgneb survetakt, mille ajal surutakse silindris kokku sinna sisenenud õhk. Õhu temperatuur kokkusurumise tagajärjel suureneb. Survetakti lõpus pihustatakse silindrisse õhu hulka diiselkütus. Kütuse aurud segunevad õhuga ja moodustub küttesegu

Masinamehaanika



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun