), siis täiteaste on 97% 3) täielikult tarnitud tellimused (orders shipped complete) 16. Mida peetakse klienditeeninduses silmas tegevussuutlikkuse all? Seondub kliendile tellimuse üleandmiseks vajaliku ajaga. Tegevussuutlikus iseloomustavad tellimistsükli kiirus, tellimustsükli tähtaegadest kinnipidamine ja paindlikkus. 17. Kuidas on logistikakulude arvestuse põhimõtted alates 70ndatest aastatest muutunud? 70ndatel peeti logisitika kuludeks: 1) Veo ja transpordikulud: sissetuleva ja väljamineva transpordi kulud 2) Laokulud: lao rendi, sisseseade ja tööjõuga seotud kulud. Mitteotseseid kulusid (nt. säilituskulud) arvesse ei võetud Tänapäeval peetakse logistikalkuludeks: 1) Veo ja transpordikulud: sissetuleva ja väljamineva transpordi kulud 2) Varude säilituskulud 3) Laokulud 4) Pakkimiskulud 5) Tellimuste haldamise kulud 6) Halduskulud
), kuid laos on 97 (üh.), siis täiteaste on 97% 3) täielikult tarnitud tellimused (orders shipped complete) 16. Mida peetakse klienditeeninduses silmas tegevussuutlikkuse all? Seondub kliendile tellimuse üleandmiseks vajaliku ajaga. Tegevussuutlikus iseloomustavad tellimistsükli kiirus, tellimustsükli tähtaegadest kinnipidamine ja paindlikkus. 17.Kuidas on logistikakulude arvestuse põhimõtted alates 70-ndatest aastatest muutunud? 70-ndatel peeti logisitika kuludeks: 1) Veo- ja transpordikulud: sissetuleva ja väljamineva transpordi kulud 2) Laokulud: lao rendi, sisseseade ja tööjõuga seotud kulud. Mitteotseseid kulusid (nt. säilituskulud) arvesse ei võetud Tänapäeval peetakse logistikalkuludeks: 1) Veo- ja transpordikulud: sissetuleva ja väljamineva transpordi kulud 2) Varude säilituskulud 3) Laokulud 4) Pakkimiskulud 5) Tellimuste haldamise kulud 6) Halduskulud