Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kategooria kvaliteedijuhtimine - 4 õppematerjali

Haldus >> Kvaliteedijuhtimine
kvaliteedijuhtimine on ettevõtte eesmärkide saavutamine läbi protsessikeskse juhtimise, mille tulemusena kindlustatakse toodete ja teenuste pidev kvaliteeditaseme paranemine. Kvaliteedijuhtimine sisaldab kõiki juhtimisalaseid tegevusi, mis määravad kvaliteedipoliitika, eesmärgid ja kohustused ning teostavad need kvaliteedisüsteemi raames kvaliteediplaneerimise, kvaliteediohje, kvaliteeditagamise ja kvaliteediparenduse abil.
thumbnail
1
doc

Otis diagramm

Heli Mäemat RK 33, EHTE OTIS DIAGRAMM Operatsioon Transport, liigutamine Inspekteerimine, vastavuse kontrollimine Ladustamine, hoidmine D Ootamine Auto tankimine Sõida autoga tanklasse Sureta auto mootor Välju autost Ava auto bensubaagi luuk Pane tankuri püstol bensupaaki Parema käega hoia püstolit Vasaku käega lukusta püstoli lukk Kontroll...

Haldus → Kvaliteedijuhtimine
50 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Innovatsiooni kvaliteet: mis ja kuidas on selles mõõdetav ?

Essee Innovatsiooni kvaliteet: mis ja kuidas on selles mõõdetav ? Innovatsiooni kvaliteet peab tagama idee eduka ellu rakendamise. Ei saa olla korraga innovaatiline mitmes valdkonnas ehk siis tuleb keskenduda kindlale suunale ja teha seda hästi. Hea märksõna oleks siinkohal projektijuhtimise põhimõte, mis suunab tegelema sellega, milles oled parim ­ do what you do best and outsource rest. Innovatsiooni eesmärgiks on positiivne muutus, muutmaks kedagi või midagi paremaks. Tootlikkuse kasvu kaasa toov innovatsioon on peamine majandusliku rikkuse kasvu allikas. Eristatakse kahte tüüpi innovatsioone: tehnoloogilised innovatsioonid on oluliselt täiustatud tooted või protsessid, mittetehnoloogilised innovatsioonid on uuendused turunduses ja erinevates organisatsioonides. Organisatsiooni kontekstis võib innovatsioon läbi efektiivsuse, tootlikkuse, kvaliteedi, konkurentsivõimelisuse, turuosa ...

Haldus → Kvaliteedijuhtimine
39 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Võrdlusanalüüs (benchmarking)

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž VÕRDLUSANALÜÜS Referaat Pärnu 2015 Sissejuhatus Et saavutada nõutavat kvaliteeditaset, on igal organisatsioonil vaja kvaliteedijuhtimist. Kvaliteedijuhtimist on vaja selleks, et organisatsioon saaks sihipäraselt oma tegevust korraldada. Kvaliteedijuhtimine on ära määratud standarditega ning kvaliteeti on võimalik mõõta ja hinnata. Üks tuntumaid kvaliteedi mõõtmise mudeleid on võrdlusanalüüs. Üks vanimaid juhtimistarkusi ütleb, et kõike, mida saab mõõta ja võrrelda, saab paremaks teha. Kasvav konkurents, sunnib ettevõtteid koostööd tegema, et võrdluse kaudu teineteiselt õppida. Konkurent võib ettevõtte jaoks olla samas ka väga hea

Haldus → Kvaliteedijuhtimine
69 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Pareto analüüs (20/80, ABC)

4. toodete järjestamine kulukatete põhjal (vähenevas järjekorras); 5. kumulatiivsete kulukatete arvutamine (toote kulukattele liidetakse juurde eelmiste toodete kulukatted); 6. graafiku koostamine kumulatiivsete kulukatete põhjal; 7. graafiku vaatlus ja analüüs. Joonis 2. ABC analüüs (Bernal 2013) Kokkuvõte Selleks, et ettevõte püsiks turul ning oleks konkurentsivõimeline, on vaja pidevalt areneda ning tõsta kvaliteeti ning seeläbi konkurentsivõimet. Kvaliteedijuhtimine tagab püsiva ja kiire parenemise organisatsiooni kõikides osades ning seeläbi tagab klientide rahulolu ettevõtte poolt pakutavate väärtustega. Kvaliteedijuhtimiseks saab kasutada erinevaid tööriistu ja meetodeid. Antud referaadis on lühidalt kirjeldatud Pareto analüüsi, mis sisaldab endas 20:80 printsiipi ning sellest tulenevat ABC analüüsi. Antud referaati koostades tutvus autor ABC analüüsi ja 20:80 printsiibi põhitõdede ning kasutusvõimalustega erinevates valdkondades

Haldus → Kvaliteedijuhtimine
64 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun