01.2021 Ka Kolb on öelnud, selleks, et kunstnikel oleks publikut, tarbijaid ja turgu, tuleb kultuuri valdkondasid õpetada inimesele juba varases eas. Huvihariduse pakkumine noorele on oluline osa tema tulevases kultuuritarbijaks kasvatamisel. Pakkudes noorele võimalust kogeda läbi huvihariduse ja -tegevuse kultuurikogemust, tunnevad nad selle järele vajadust ka täiskasvanuna. (Kolb 2005: 12) Essee eesmärgiks on analüüsida huvihariduse seotust Eesti kultuuripoliitika põhialustega, tuua analüüsi toel välja 3 põhimõtet ning teha ettepanekud kuidas neid rakendada ja rahastada. Analüüs, kolm põhimõtet ja ettepanekud Kultuuripoliitika põhialused aastani 2020 lähtub põhiseaduslikust sihist „tagada eesti rahvuse, keele ja kultuuri säilimine läbi aegade“ ja „kujundada loovust väärtustav ühiskond, hoides ja edendades eesti rahvuslikku identiteeti, uurides, talletades ja kandes edasi kultuurimälu ja