Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Kultuuridevaheline suhtlemine (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Kultuuridevaheline suhtlemine #1 Kultuuridevaheline suhtlemine #2 Kultuuridevaheline suhtlemine #3 Kultuuridevaheline suhtlemine #4 Kultuuridevaheline suhtlemine #5 Kultuuridevaheline suhtlemine #6 Kultuuridevaheline suhtlemine #7 Kultuuridevaheline suhtlemine #8 Kultuuridevaheline suhtlemine #9 Kultuuridevaheline suhtlemine #10 Kultuuridevaheline suhtlemine #11 Kultuuridevaheline suhtlemine #12 Kultuuridevaheline suhtlemine #13 Kultuuridevaheline suhtlemine #14 Kultuuridevaheline suhtlemine #15 Kultuuridevaheline suhtlemine #16 Kultuuridevaheline suhtlemine #17 Kultuuridevaheline suhtlemine #18 Kultuuridevaheline suhtlemine #19 Kultuuridevaheline suhtlemine #20 Kultuuridevaheline suhtlemine #21 Kultuuridevaheline suhtlemine #22 Kultuuridevaheline suhtlemine #23 Kultuuridevaheline suhtlemine #24 Kultuuridevaheline suhtlemine #25 Kultuuridevaheline suhtlemine #26 Kultuuridevaheline suhtlemine #27 Kultuuridevaheline suhtlemine #28 Kultuuridevaheline suhtlemine #29 Kultuuridevaheline suhtlemine #30 Kultuuridevaheline suhtlemine #31 Kultuuridevaheline suhtlemine #32 Kultuuridevaheline suhtlemine #33 Kultuuridevaheline suhtlemine #34 Kultuuridevaheline suhtlemine #35 Kultuuridevaheline suhtlemine #36 Kultuuridevaheline suhtlemine #37 Kultuuridevaheline suhtlemine #38 Kultuuridevaheline suhtlemine #39 Kultuuridevaheline suhtlemine #40 Kultuuridevaheline suhtlemine #41 Kultuuridevaheline suhtlemine #42 Kultuuridevaheline suhtlemine #43 Kultuuridevaheline suhtlemine #44 Kultuuridevaheline suhtlemine #45 Kultuuridevaheline suhtlemine #46 Kultuuridevaheline suhtlemine #47 Kultuuridevaheline suhtlemine #48 Kultuuridevaheline suhtlemine #49 Kultuuridevaheline suhtlemine #50 Kultuuridevaheline suhtlemine #51 Kultuuridevaheline suhtlemine #52 Kultuuridevaheline suhtlemine #53 Kultuuridevaheline suhtlemine #54 Kultuuridevaheline suhtlemine #55 Kultuuridevaheline suhtlemine #56 Kultuuridevaheline suhtlemine #57 Kultuuridevaheline suhtlemine #58 Kultuuridevaheline suhtlemine #59 Kultuuridevaheline suhtlemine #60 Kultuuridevaheline suhtlemine #61 Kultuuridevaheline suhtlemine #62 Kultuuridevaheline suhtlemine #63 Kultuuridevaheline suhtlemine #64 Kultuuridevaheline suhtlemine #65 Kultuuridevaheline suhtlemine #66 Kultuuridevaheline suhtlemine #67 Kultuuridevaheline suhtlemine #68 Kultuuridevaheline suhtlemine #69 Kultuuridevaheline suhtlemine #70 Kultuuridevaheline suhtlemine #71 Kultuuridevaheline suhtlemine #72 Kultuuridevaheline suhtlemine #73 Kultuuridevaheline suhtlemine #74 Kultuuridevaheline suhtlemine #75 Kultuuridevaheline suhtlemine #76 Kultuuridevaheline suhtlemine #77 Kultuuridevaheline suhtlemine #78 Kultuuridevaheline suhtlemine #79 Kultuuridevaheline suhtlemine #80 Kultuuridevaheline suhtlemine #81 Kultuuridevaheline suhtlemine #82 Kultuuridevaheline suhtlemine #83 Kultuuridevaheline suhtlemine #84 Kultuuridevaheline suhtlemine #85 Kultuuridevaheline suhtlemine #86 Kultuuridevaheline suhtlemine #87 Kultuuridevaheline suhtlemine #88 Kultuuridevaheline suhtlemine #89 Kultuuridevaheline suhtlemine #90 Kultuuridevaheline suhtlemine #91 Kultuuridevaheline suhtlemine #92 Kultuuridevaheline suhtlemine #93 Kultuuridevaheline suhtlemine #94 Kultuuridevaheline suhtlemine #95 Kultuuridevaheline suhtlemine #96 Kultuuridevaheline suhtlemine #97 Kultuuridevaheline suhtlemine #98 Kultuuridevaheline suhtlemine #99 Kultuuridevaheline suhtlemine #100 Kultuuridevaheline suhtlemine #101 Kultuuridevaheline suhtlemine #102 Kultuuridevaheline suhtlemine #103 Kultuuridevaheline suhtlemine #104 Kultuuridevaheline suhtlemine #105 Kultuuridevaheline suhtlemine #106 Kultuuridevaheline suhtlemine #107 Kultuuridevaheline suhtlemine #108 Kultuuridevaheline suhtlemine #109 Kultuuridevaheline suhtlemine #110 Kultuuridevaheline suhtlemine #111 Kultuuridevaheline suhtlemine #112 Kultuuridevaheline suhtlemine #113 Kultuuridevaheline suhtlemine #114 Kultuuridevaheline suhtlemine #115 Kultuuridevaheline suhtlemine #116 Kultuuridevaheline suhtlemine #117 Kultuuridevaheline suhtlemine #118 Kultuuridevaheline suhtlemine #119 Kultuuridevaheline suhtlemine #120 Kultuuridevaheline suhtlemine #121 Kultuuridevaheline suhtlemine #122 Kultuuridevaheline suhtlemine #123 Kultuuridevaheline suhtlemine #124 Kultuuridevaheline suhtlemine #125 Kultuuridevaheline suhtlemine #126 Kultuuridevaheline suhtlemine #127 Kultuuridevaheline suhtlemine #128 Kultuuridevaheline suhtlemine #129 Kultuuridevaheline suhtlemine #130 Kultuuridevaheline suhtlemine #131 Kultuuridevaheline suhtlemine #132 Kultuuridevaheline suhtlemine #133 Kultuuridevaheline suhtlemine #134 Kultuuridevaheline suhtlemine #135 Kultuuridevaheline suhtlemine #136 Kultuuridevaheline suhtlemine #137 Kultuuridevaheline suhtlemine #138 Kultuuridevaheline suhtlemine #139 Kultuuridevaheline suhtlemine #140 Kultuuridevaheline suhtlemine #141 Kultuuridevaheline suhtlemine #142 Kultuuridevaheline suhtlemine #143 Kultuuridevaheline suhtlemine #144 Kultuuridevaheline suhtlemine #145 Kultuuridevaheline suhtlemine #146 Kultuuridevaheline suhtlemine #147 Kultuuridevaheline suhtlemine #148 Kultuuridevaheline suhtlemine #149 Kultuuridevaheline suhtlemine #150 Kultuuridevaheline suhtlemine #151 Kultuuridevaheline suhtlemine #152 Kultuuridevaheline suhtlemine #153 Kultuuridevaheline suhtlemine #154 Kultuuridevaheline suhtlemine #155 Kultuuridevaheline suhtlemine #156 Kultuuridevaheline suhtlemine #157 Kultuuridevaheline suhtlemine #158 Kultuuridevaheline suhtlemine #159 Kultuuridevaheline suhtlemine #160 Kultuuridevaheline suhtlemine #161 Kultuuridevaheline suhtlemine #162 Kultuuridevaheline suhtlemine #163
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 163 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor prisa2006 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
doc

Kultuuridevaheline kommunikatsioon

Kultuuridevaheline kommunikatsioon KORDAMISKÜSIMUSED 1. Mis on kanooniline suhtlussituatsioon? (Lyons) Kanooniline suhtlussituatsioon on suuline suhtlus kahe lähestikku seisva inimese vahel, kes teineteist näevad ja kuulevad, loomuliku keele märkide abil. 2. Nimetage põhilised kommunikatsioonimudelid. Millistel generatiivsetel (ehk kontseptuaalsetel ­ abstraktsete, keeruliste asjade mõistmine on metafoorideta võimatu) metafooridel nad põhinevad? Põhilised kommunikatsioonimudelid on järgmised: 1. Rahvamudel ­ põhined torumetafooril ehk tähendus on sõna/teksti sees ja kontekst pole oluline. 2. Kodeerimise/dekodeerimise mudel ­ kodeerimismetafooril. Märgil on kindel tähendus, mida saatja ja saaja jagavad (kui nad valdavad sama koodi) 3. Küberneetikast lähtuv mudel ­ sisuliselt põhineb jälle torumetafooril. Sisuliselt põhineb faksi metaf

Kultuur
thumbnail
68
docx

Kultuuridevaheline kommunikatsioon

Kultuuridevaheline kommunikatsioon ,,Kultuur on mõistuse (mind) kollektiivne programmeerimine" (Geert Hofstede) "Culture is how things are done here" (John Mole) Kultuuri määrab suuresti see, mis temas on või ei ole problemaatiline. Etümoloogiliselt indo-euroopa "kultuur" ja "kommunikatsioon" ei paista olevat seotud. kwel ­ püsivalt elama, siit: harima mei ­ liikuma, kaupu vahetama, siit: ühine (ladina communis, inglise common, vrld ka ladina munus ­ kingitus) "Kommunikatsioon" on kultuur pigem laiemas tähenduses, "kultuur" pigem tsivilisatsiooni/kõrgkultuuri tähenduses. Kanooniline suhtlussituatsioon (John Lyons): Suuline suhtlus kahe lähestikku seisva inimese vahel, kes teineteist näevad ja kuulevad, loomuliku keele märkide abil. Kanoonilisest situatsioonist hargnevad edasised: kirjalik suhtlus osapoolte vahel, kirjalik suhtlus kujuteldava osapoolega, suuline suhtlus erinevate meediumite, nt televisiooni, kaudu jne. Põh

Kultuuridevaheline...
thumbnail
5
doc

Kultuuridevaheline kommunikatsioon

Kultuuridevaheline kommunikatsioon KORDAMISKÜSIMUSED 1. Mis on 19. sajandi mõtlejate (nt. Matthew Arnoldi) arvates kultuur ja mis on selle lähenemise probleemid? Matthew Arnold ütleb:" Kultuur on parim, mida on maailmas öeldud ja mõeldud." Kultuur peaks olema täiuse poole püüdlemine läbi ilu ja tarkuse. Lähenemise probleemid: 1) liiga universalistlik 2) europotsentristlik (muid kultuure peab küll huvitavateks, kuid mitte võrdväärseteks) nt kohustuslikus kirjanduses puudub Jaapani, Aafrika jne kirjanike teosed. 3) loob liiga jäiga eristatuse ,,Kõrge" ja ,,Madala" kultuuri vahel 4) ei vaatle elatud kultuuri tervikuna autentses kontekstis. 2. Mis on kultuur antropoloogide arvates (vrdl. Franz Boasi ja Clyde Kluckhohni definitsioone)? Franz Boas: arvab, et igasugune kultuur on unikaalne. Selle asemel, et lugeda raamatuid teistest kultuuridest, tuleks hoopis kohale uurima minna.

Ajalugu
thumbnail
5
doc

Kultuuridevaheline kommunikatsioon

Kultuuridevaheline kommunikatsioon KORDAMISKÜSIMUSED 1. Mis on kanooniline suhtlussituatsioon? (Lyons) Suuline suhtlus kahe lähestikku seisva inimese vahel, kes teineteist näevad ja kuulevad, loomuliku keele märkide abil. Kanoonilisest situatsioonist hargnevad edasised: kirjalik suhtlus osapoolte vahel, kirjalik suhtlus kujuteldava osapoolega, suuline suhtlus erinevate meediumite, nt televisiooni, kaudu jne. Põhijooned kõigil liikidel ühised 2. Nimetage põhilised kommunikatsioonimudelid. Millistel generatiivsetel metafooridel nad põhinevad? Michael Reddy 1979: 1. "Rahvamudel": põhineb torumetafooril ("conduit metaphor", ka "container metaphor")Saatja pakib sõnumi (konteinerisse), pakk saadetakse ühendustoru mööda saajani, saaja avab paki, saab sõnumi kätte. Tähendus on sõna/teksti sees, kontekstpole oluline. Torumetafoor ei arvesta, et tegelikult liiguvad inimeste vahel kas hääle- või valguslained, mis akt

Kultuuridevaheline...
thumbnail
4
doc

Kultuuridevaheline kommunikatsioon 2010

Kultuuridevaheline kommunikatsioon KORDAMISKÜSIMUSED 1. Mis on kanooniline suhtlussituatsioon (Lyons)? Suuline suhtlus (loomuliku keele märkide abil) kahe lähestikku seisva inimese vahel, kes teineteist näevad ja kuulevad. 2. Nimetage põhilised kommunikatsioonimudelid. Millistel generatiivsetel metafooridel nad põhinevad? 1) Rahvamudel ­ põhineb torumetafooril. 2) Rahvamudel teaduslikul/formaliseeritud kujul ­ põhineb kodeerimisel, märgil. 3) Küberneerikast lähtuv Shannon-Weaveri mudel ­ põhineb faksi metafooril. 4) Interferentsiaalne mudel ­ Reddy kirjeldab seda ,,tööriistavalmistaja" metafooriga. 3. Esitage kultuuridevahelise kommunikatsiooni määratlus (Milton Bennett). See on inimsuhtluse ja kultuuri koosmäng ja vastasmõju. 4. Mis on mingi mõiste prototüüpne esindaja (Rosch)? Mingi mõiste prototüüpne esindaja on see isend/alaliik, mis kerkib inimesele silme ette

Kultuuridevaheline...
thumbnail
5
doc

Kultuuridevahelise kommunikatsiooni test

Kultuuridevaheline kommunikatsioon KORDAMISKÜSIMUSED 1. Mis on kanooniline suhtlussituatsioon? (Lyons) Kanooniline suhtlussituatsioon (John Lyons): Suuline suhtlus kahe lähestikku seisva inimese vahel, kes teineteist näevad ja kuulevad, loomuliku keele märkide abil. 2. Nimetage põhilised kommunikatsioonimudelid. Millistel generatiivsetel metafooridel nad põhinevad? 1. ,,Rahvamudel": põhineb torumetafooril (,,conduit metaphor", ka ,,container metaphor")- Saatja pakib sõnumi (konteinerisse), pakk saadetakse ühendustoru mööda saajani, saaja avab paki, saab sõnumi kätte. Tähendus on sõna/teksti sees, kontekst pole oluline. 2. Sisuliselt sama mudel teaduslikul/formaliseeritud kujul: kodeerimine/dekodeerimine: põhineb kodeerimismetafooril- Lained pole sisuliselt olulised. Märgil on kindel tähendus, mida saatja ja saaja

Kultuuridevaheline...
thumbnail
48
docx

PEDAGOOGILINE SUHTLEMINE

PEDAGOOGILINE SUHTLEMINE Loeng 2 (09.02.2012) Indiviidi suhtumine teistesse (maailmapilt) M-mina, T-teised. M+T terve positisioon M +- T Mina olen prints ja sina oled konn M – T+ Mina olen viletsam kui Teie M- T- Kõik on halvasti. Suhtumine tuleneb kodust. Positiivne minapilt ehk M + + märk tuleb armastusest. Kui laps saab aru, et teda armastatakse, siis + märk. Vanemad armastavad sageli oma lapsi, kuid laps ei saa sellest alati aru. Sageli arvatakse, et tubli lapse tagab pahandamine ja karistamine, kuid kasulikum on vähem agressiivsust ja rohkem paid. Valesti mõtlemine. Lapsed mõtlevad sageli valesti, irratsionaalselt. Sageli mehed on oskamatud, ei tule selle peale, et lapsed vajavad ka isalt hellitamist. Miks ei tule last peksta ja nurka panna... Armastuse väljendamine: Võrdsusprintsiip perekonnas, s.h jagamiseprintsiip (asjad, aeg – lapsi ei aeta isa filmi pärast teleka eest minema, igaüks saab vastavalt oma soovidele vaadata t

Suhtlemine
thumbnail
8
docx

Pedagoogiline suhtlemine

Pedagoogiline suhtlemine Tiiu Kadajas 01.03. Nõustamine – in toetamine vastuse leidmisel, probleemi lahendamisel. See jätab inimesele vabaduse oma elu õle otsustada. Nõustaja ülesanne on jääda alles kui raske on alles jääda. Kuulamine. Turvatunde loomine. Peegeldamine – selle umber sõnastamine, mis ma kuulsin + tunnete peegeldamine. Usalduse loomine – alles siis saab nõustamine alata. Kui ma midagi tunnen, siis algab kontakt. Inimesega, keda sa hästi eitunne, on hirmutav kontakti luua. Teadlik peabo lema oma tunnetest, sest ajju jõuab info ja tekib reaktsioon. Erutus, ärevus – värinad jne näitb, et energia on olemas. Vahest on energia blokis. Selleks peab hingama, et end vabastada. Ärevus on blokeeritud energia. Erutus on aktiviseeriv. Tegutsemine. Kontakt. Reflektsioon. Õpetaja töös väga oluline iseenda tundmine, oma valikute teadvustamine. Ebakindlus annab võimaluse alati analüüsida. Nõustamise tasandid 1. Informeerimine Nõustatava küsimu

Pedagoogika



Lisainfo

P2NC.00.252 Kursuse õppematerjal (3 EAP)

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun