Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Kliendisuhete juhtimine on äristrateegia, mis seob ettevõtte sisemised protsessid ja funktsioonid ning välimised võrgustikud sihiks võetud klientidele kasumlikult väärtuse loomiseks ja edasiandmiseks ning põhineb väga headel kliendiandmetel ja on toetatud IT poolt.
Kliendisuhete juhtimisel on tähtsad kaks väga olulist põhimõtet: • tuleb koguda oma klientide ja partnerite kohta informatsiooni ja kasutada seda aktiivselt suhte arendamiseks; • tuleb kaasata oma töötajad, kliendid, hankijad ja muud partnerid väärtusloomesse.
Kliendisuhete juhtimine on strateegia, mis soeb ettevõtte sisemised protsessid ja funktsioonid ning välimised võrgustikud sihiks võetud klientidele kasumlikult väärtuse loomiseks ja edasi andmiseks.
Kliendis on rahul, kui nad saavad, mida nad soovivad ja siis, kui kvaliteediplaan ja protseduurireeglid.
Kliendisuhte kaotamine on ettevõttele palju valulisem kui aasta aega kestnud kliendisuhtest ilmajäämine.
Kliendist on ainult tüli ja probleeme ning temast oleks ruttu vaja vabaneda.
Kliendisuhete juhtimine on kompleksne lähenemine ettevõtte ja tema klientide suhtlusele.
Kliendisõbralikkus on praeguse aja teeninduse juures üheks oluliseks märksõnaks.
Kliendist on saamas võrdsed partnerid (Schumann, 2012, lk 7).
Kliendisuhete juhtimisel on tähtis kaks väga olulist
Vote UP
-9
Vote DOWN
Kliendisegmendid on jagatud kaheks (EM – edasimüüja, LK – lõppklient) ja ära on toodud kliendisegmentide osatähtsuse muutus müügikäibes.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun