✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused!Luuletus.ee
0
Kliendisuhete juhtimine on äristrateegia, mis seob ettevõtte sisemised protsessid ja funktsioonid ning välimised võrgustikud sihiks võetud klientidele kasumlikult väärtuse loomiseks ja edasiandmiseks ning põhineb väga headel kliendiandmetel ja on toetatud IT poolt.
Kliendisuhete juhtimisel on tähtsad kaks väga olulist põhimõtet: • tuleb koguda oma klientide ja partnerite kohta informatsiooni ja kasutada seda aktiivselt suhte arendamiseks; • tuleb kaasata oma töötajad, kliendid, hankijad ja muud partnerid väärtusloomesse.
Kliendisuhete juhtimine on strateegia, mis soeb ettevõtte sisemised protsessid ja funktsioonid ning välimised võrgustikud sihiks võetud klientidele kasumlikult väärtuse loomiseks ja edasi andmiseks.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.