Sissejuhatus Lugemine on mõtlemistegevus. See hõlmab kriitilist mõtlemist (sõnade, sõnaosade, fraaside ja lausete dekoreerimine) ja loovat mõtlemist (kujutlusvõime, empaatia, vastukäivate tulemuste ja probleemilahenduste kasutamine). Lugemise omandamine ei toimu järsku, vaid pideva protsessina, samm-sammult. Lapsed suudavad lugema õppida juba üsna varakult. Toeks on vaja nii lapsevanemat kui ka lasteaiaõpetajat. Edukaks tulemuseks peab toimima kõigi kolme usaldusväärne koostöö. Tähtis on, et lugemaõppimine toimuks koolieelses eas läbi mängu. Väikelaps ja lugema õppimine Ükski laps ei taha spetsiaalselt lugema õppida seni, kuni ta ei tea, et lugemine olemas on, Lapsed tahavad kõigi neid ümbritsevate asjade kohta informatsiooni hankida ja lugemine on soodsate tingimuste puhul üks neist asjust. Lapse valmistumine lugemiseks toimub loomulikul teel tema kõikide tegevuste kaudu. See saab alguse palju varem, kui meie seda arvata oskame...
FM Frequensy Modulation, helitekitades toodetakse jõulisi laineid Segatakse teiste signaalidega Tänu moduleerijatele moduleerijatele erinevad tämbrid või instrumendid Minimaalselt 2 signaligenereerijat Puhtad lainevormid Wavetabel Muusikainstrumente ei imiteerita, vajab eraldi mälu, kus hoida helinäidiseid, vanematel helikaartidel rom ja uuematel ram MIDI Pole muusiak salvestamisviis vaid muusikariistadele saadevate korraldusete kirjutamismeetod, ühine protokoll, defineeritud 128 instrumenti Häälestamine: vanematel lisades siini leiavad vastavalt op. Ise üles või plaatidelt või internetist, uuemad kaardid läevad tööle kui ennem lastes peale driverid ja siis alles lisades kaardid siini 23. Hiir ja muud osutusseadmed. Hiired: mehhaanilised, optilis-mehhanilised, optilised, puuteplaadid, juhtpalliga, juhthoob Üldiselt: abivahend arvutiga ushtlemiseks, võimalik kasutada ainult graafilises keskkonnas., märksa mugavam