Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Hariduse devalveerimine (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.
Hariduse devalveerimine #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Alice Edel Õppematerjali autor
"/---/Konkurentide juurdetulek on teine probleem kõikide õpetajate silmis. Linnale on kasulik, et peaaegu sama raha eest saadakse ära toidetud mitu suud, mis helgemail päevil ühele kuulus, kuid õpetajate arvamust ei austata. Eneli Põllu sõnus on tunda kibedus, kui ta võrdleb Eestit Itaaliaga, kus ühele direktorile kuulub mitu kooli ja vanematega kontakteerutakse harva, õppeasutus elaks kui omaette. Õpetaja sõnul ei tahaks ta, et tema tulevastel põlvlastel oleks sarnane elu ja auklik haridus, mis kaasneb paratamatult, kui on liiga vähe kontrolli ja suhltemist õpilase kodu ja teadmisi pakkuva asutuse vahel, sest kuni kooli lõpetamiseni veedavad õpilased enamuse oma ärkvelolekuajast kas kooli, sõprade või kodutöö seltsis, mõnikord kummardutakse raamatu ette – nii ei saa ju noort ühiskonnategelast harida, kooskõlastamata ta päevast graafikut. Päikselises Itaalias võib-olla saadaksegi hakkama, kuidas on, aga Eestis, kus elu eesmärgiks on ellujäämine kõledas kliimas ja jõukamate juhitud meediaühiskonnas, selline süsteem ei sobi.

Eneli Põld paneb oma artiklile ilmeka punkti: „Ma ei soovi, et minu lapselaps saaks tulevikukoolist hariduse, mille tulemusena suudab ta koostada hiljuti linnapildis olnud Prisma Peremarketi lauseid, kus sõnad olid nii ebaloogilises järjestuses, kui vähegi sai. Kuid see on tõenäoline, kui koolist lahkuvad endast lugupidavad õpetajad ning alles jäävad ainult nn sotsiaalabi töökohad.“ Jagan täielikult tema arvamust ja loodan, et kui Tallinn suutis sellise õpetajatele hukutava otsuse vastu võtta, siis suudab ta ka uue luua, mis eelmist veidigi leevendaks."

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
ppt

Töökeskkonna tervistkahjustavad tegurid

Töökeskkond Abimaterjalid: http://viko.vkhk.ee Aivar Kalnapenkis 04/23/17 1 Töökeskkond Ümbrus, milles inimene töötab Füüsikalised ohutegurid Keemilised ohutegurid Bioloogilised ohutegurid Füsioloogilis-psühholoogilised ohutegurid 04/23/17 2 Füüsikalised ohutegurid:  Temperatuur  Valgustatus  Müra  Vibratsioon  Kiirgused  Õhuga seotud  Elektrivool  Magnetväljad  Üle-ja alarõhk  Purunemised  Kukkumised  Masinad ja mehhanismid  Kokkupuuted pindadega 04/23/17 3 Keemilised ohutegurid:  Lämbumisoht  Tule- ja plahvatusoht  Toksilisus  Lokaalne toime 04/23/17 4 Bioloogilised ohutegurid:  Bakterid  Viirused  Seened  Endoparasiidid 04/23/17 5 Füsioloogilised ohutegurid:  Staatiline ülekoormus 

Töökeskkond ja ergonoomika
thumbnail
6
docx

A2 - Aja kasutamise audit ja analüüs

Aja kasutamise audit ja analüüs Töö eesmärk: · Kuhu kaob aeg? · Kes või mis ,,varastab" minu aega? · Milleks ja kui palju aega mul ööpäeva jooksul puudu jääb? Vt. töö lõppu. 17.nov.2013 (pühapäev) 00:00-2:00 Tähistame parima sõbranna Karina 19.sünnipäeva 2:15-5:30 Pidutseme klubis Prive 5:30-5:50 Lähen koju 6:00-15:00 Uni, magan 15:00-16:30 Pesen, söön, riietun 16:30-23:30 Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi 22:30-23:45 Pesen 23:45 Lähen magama 18.nov.2013 (esmaspäev) (vaba päev, kooli pole paaris nädala esmaspäeviti) 00:00-9:00 Uni, magan 9:00-10:00 Pesen, söön hommikust, riietun 10:00-17:00 Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi 17:00-19:00 Teen süüa, vaatan telekat 19:00-19:30

Enesejuhtimine
thumbnail
133
xls

Kirjeldav statistika

Seletus Selles töövihikus on näiteid ja ülesandeid statistiliste keskmiste ja variatsioonannäitarvude kohta Töövihikut on soovitav täita järjest. Algul uuri esitatud näiteid ja seejärel tee ära vastavad harjutu Ülesannete vastused on toodud lehel "Vastused". Näidete uurimisel tuleks pöörata tähelepanu järgmistele momentidele: - algandmete esitamine; - arvutuste organiseerimine ja paigutus; - vastava Exceli funktsiooni kasutamine, viited andmeid sisaldavatele lahtritele; - seletuste lisamine. Page 1 Seletus äiteid ja ülesandeid statistiliste keskmiste ja variatsioonannäitarvude kohta. täita järjest. Algul uuri esitatud näiteid ja seejärel tee ära vastavad harjutusülesanded. on toodud lehel "Vastused". s pöörata tähelepanu järgmistele momentidele: e; mine ja paigutus; iooni kasutamine, viited andmeid sisaldav

Statistika
thumbnail
41
xlsx

Inseneriinformaatika ül. 10

Nimi Kuu Sabad Sarved Luik 1 23 65 Vähk 1 32 54 Haug 1 43 76 Luik 2 33 64 Vähk 2 31 83 (empty) Haug 2 24 56 Luik 3 36 60 Vähk 3 42 51 Haug 3 27 50 port arvuti kuup algus tyhi lõpp kestus pts/6 kj-isdn1-14.estp 5.jaan 18:59 - 18:59 (00:00) pts/3 kj-isdn1-102.est 6.jaan 18:49 - 18:49 (00:00) pts/1 ad51.eau.ee 17.jaan 16:01 - 16:01 (00:00) pts/5 ad51.eau.ee 17.jaan 14:09 - 14:23 (00:13) pts/5 ad51.eau.ee 17.jaan 14:23 - 14:52 (00:29) ftp PE154.eau.ee 17.jaan 19:05 - 19:09 (00:04) pts/19 h170.energia.ee 23.j

Inseneriinformaatika
thumbnail
6
docx

Anorgaanilise keemia prax 2

Töövahendid (250 µ), µ (100 µ), , (10 µ), (50 µ), -µ, µ, . Reaktiivid 0,05...0,1 -, , 0,01 3 2 , 2 , () µµ , , 3 , - µµ, : ­ . , () ­ ( µµ µ) 8,3...9,9 ( µ , µ ), µ (µ) ­ 4,2...6,3 ( µ , µ , z), 2(4)3, , 23, 23 4, 3, 34, . Töö käik: 1. Tugevate ja nõrkade elektrolüütide keemiline aktiivsu s. 2-3 µ 2 , µ 2 (). µ . µ µ . µ µ µ ? . : µ µ , µ . 2. Tasakaal nõrga happe ja nõrga aluse lahuses. 4-5 µ 3-4 2 () 1-2 µ. . . µ, µµ . (µ µ, ?). 4-5 µ 3-4 2 µµ 2-3 . . . µµµ, µµ . (µ µ, ?). . , µ , µ µ ? : 3 µ µ . 3 µ µ z,

Anorgaaniline keemia
thumbnail
2
xls

Tähtajatu kalender

2013 Jaanuar Aprill Juuli Oktoober E T K N R L P E T K N R L P E T K N R L P E T K 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7 1 2 7 8 9 10 11 12 13 8 9 10 11 12 13 14 8 9 10 11 12 13 14 7 8 9 14 15 16 17 18 19 20 15 16 17 18 19 20 21 15 16 17 18 19 20 21 14 15 16 21 22 23 24 25 26 27 22 23 24 25 26 27 28 22 23 24 25 26 27 28 21 22 23 28 29 30 31 29 30 29 30 31 28 29 30 Veebruar Mai August November E T K N R L P E T

Informaatika
thumbnail
10
xlsx

Keemiatehnika alused-Rotaatoraurusti

Tabel 1. Algandmed Arvesti näit, kWh Temperatuur vannis, oC Keeduklaasi mass, kg Suhkru kogus, kg Destilleeritud vesi, ml Suhkur+vesi keeduklaasis, kg Lahuse temperatuur, oC Kolvi mass tühi, kg, 11 Kolvi mass tühi, kg, 21, kondensaadi oma Kolvi mass Kg, 21 koos kondensaadiga Kolvi mass Kg, 11 koos kontsentreeritud lahusega F-lahuse algmass L-Lahuse lõppmass W Kolb 21 vahe med Tabel 2. Suhkrulahuse kontsentratsiooni määramine Lahus Murdumisnäitaja tabelis Alglahus 1.339 0.224 Lõpplahus 1.355 - - 0.838 tabelis lahust, ml 600 0.252 0.280 vaakumi rõhk 0.9 0.712 0.432 0.614 Wtegelik 0.432 0.180 Wkadu 0.002 0.434 Q1, J

Keemia
thumbnail
13
docx

Üldloodusteadus

1) Aine on mateeria, millest koosnevad kõik kehad. See koosneb põhiliselt aatomituumadest ja elektronidest, mis enamasti esinevad ioonide, aatomite ja molekulide kujul. Ainete all mõistetakse loodusteaduses ja tehnikas ka keemilisi aineid. 2) Ained koosnevad osakestest, kuna nad võivad iseeneslikult seguneda (difusioon - mateeria või energia ülekanne piirkonnast suure kontsentratniooniga väikse kontsentratsiooniga piirkonda). 3) Pideva soojusliikumise tõestuseks on difusioon (näiteks energia ülekandmine ühest osakest teisele nende osakeste võnkumise kaudu) ja Browni liikumine. Nõusolevalt Eincshteini ja Smoluhhovski molekulaar-kineetilise teooriaga piisavalt väikesele osakesele annavad keskkonna moolekulid mittekeskmist ja ­kompenseeritud (kui see on olukorras, kus on suhteliselt suur osake) impulssi, mis paneb osake kaootiliselt liikuma oma kiiruse suuruse ja suuna muutudes. 4) Agregaatolek on aine omadused hetkelisel perioodil

Loodusteadus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun