Gekod koostas: Robin ja kristofer Iseloomulikud tunnused Gekod on harilikult väikesed, mõned neist kauni värvusega, hästi suure pea ja silmadega sisalikud. Enamik gekosid heidab hädaohu korral saba küljest. Hiljem kasvab asemele uus lühem saba. Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level
GEKOD KLASS: roomajad SELTS: soomuselised ALAMSELTS: sisalikulised SUGUKOND: gekolased KESKOND: Gekosid kohtab kõrbepiirkondadest troopiliste vihmametsade ja lumega kaetud mäetippudeni. Tänasel päeval esneb neid ka Prantsusmaa lõunaosas, Kanaari saartel ning Vaikse ookeani lõunaosa saartel. TOITUMINE: Nad suunduvad jahti pidama peaaegu aranditult öösiti. Nad püüavad mardikaid, liblikaid, sajajalgseid, ristikaid, prussakaid, väiksed sisalikke, hiiri ja väikesi linde. PALJUNEMINE: Nende paaritumine kulgeb olenevalt konkreetsetest liigist erinevalt.
Kuna Gerald jäi oma õpetajast ilma, siis saadeti ta linna prantuse keelt õppima.Metsas käies leidis Gerry rätsupoja, kelle nimeks sai Odysseus. Sünnipäevaks sai Gerald kingituseks paadi, loodusraamatu, kaks kutsikat kellele pandi nimeks Punks ja Kööts. Kui nende tädi Hermione saatis kirja et tahab külla tulla otsustas pere kolida väiksemasse majja,sest keegi ei sallinud teda. Lumivalge maja Nad kolisid lumivalgesse majja. Seal jälgis Gerry gekosid ja palvetajaritsikaid. Geraldile leiti jälle õpetaja, selleks sai mr.Kralefsky. Õnneks oli õpetaja lindudehull ja sellepärast sai ta Geraldiga kenasti läbi. Alpikannimetsas puhates leidis Gerry kaks harakapoega ja võttis nad endale hoolealuseks. Neid hakati hüüdma parlarakateks.Geraldi ema tõi majja uue majja koera Dodo, kes jälitas ema igal sammul. Varsti sai Gerry endale veel loomi.Kilpkonna Vana Vulks, kaks nastikut, viis kuldkala, ja sunnitöölise Kostise käest kajaka Alecko
Durrellite perekond elas Inglismaal. Kuna oli hilissuvi, siis kõik see pere jäi haigeks. Kõige vanem poeg Larry pakkus sõita Korfu saarele, kus oli palav kliima ning ta lootis et kõik pereliikmed terveks saavad. Nii nad kolisidki Korfu saarele,maasikaroosasse majja, kus said sõbraks Spiroga, kes oli sealne taksojuht ja mõnede naabritega. Gerald aga uuris palju lilli ning taimi koos oma sõbra koer Rogeriga. Nad veetsid palju õhtusid, et uurida kõrvaharke, ämblikke ja muid putukaid. Gerry sai aga kuldpõrnikate mehelt endale koduloomi juurde kilpkonna Achilleuse, tuvi Quasimodo ning veel mõndasid loomi. Geraldi ema hakkab muretsema oma poja hariduse pärast, ning teda hakkab õpetama George, kes on tema venna Larry hea sõber. Kuigi Gerryle eriti teised ained peale bioloogia ei meeldi, suudab siiski George talle nii matemaatikat, kui ka ajalugu ja kirjandust õpetada. Tänu Georgele sai Gerald tuttavaks Dr.Theodores Stephanidesega, kes on s...
Vahepeal leidis Gerry endale uue looma rätsupoja, kelle nimeks sai Odysseus. Kuna Geraldil oli sünnipäev, siis sai ta endale kingituseks paadi, loodusraamatu, kaks kursikat Punksi ja Köötsi... Tuli talv, ning mõningate juhuste tõttu läks maja teine korrus põlema ja nendele pidi külla tulema vanatädi Hermione, keda nende pere ei sallinud ja nad pidid kolima väiksemasse majja, et mitte lasta nende tädil nende majas elada. Nad kolisid lumivalgesse majja. Seal sai Gerry jälgida gekosid ja palvetajaritsikaid. Kuid järsku leiti Geraldile jälle õpetaja mr.Kralefsky. Õnneks oli õpetaja lindudehull ja sellepärast sai ta Geraldiga kenasti läbi. Ühel päeval, Gerry alpikannimetsas koos koertega puhkas leidis ta kaks harakapoega ja võttis nad endale hoolealuseks. Neid hakati hüüdma parlarakateks. Tänu Geraldi emale tuli nende majja uus koer Dodo, kes oli emane. Kuna ta oli emane, siis sai ta kolme isase koeraga majas kiiresti emaks ja sai ühe
Tartu Ülikool LOTE Sunda piirkonna bioloogilie mitmekesisuse hotspot Referaat Koostajad: X, Y, Z Õppejõud: ÕÕÕ Tartu 2008 1 Sisukord Sisukord...................................................................................................................................... 2 Sissejuhatus.................................................................................................................................2 Sunda riigi loodus-ja keskkonnakaitse korraldus........................................................................3 Osalus rahvusvahelistes loodus- ja keskkonnakaitse organisatsioonides................................... 3 Kaitsealade süsteem, selle efektiivsus ja prioriteedid...............