Kategoorias reklaam leiti 31 faili

Meedia >> Reklaam
reklaam – andmete levitamine kellegi või millegi kohta populaarsuse saavutamise eesmärgil, reklaami eesmärgiks on meid millestki teavitada, aga teavitamise põhjuseid võib olla väga palju. Kõik reklaamid on suunatud mingile kindlale sihtgrupile (näiteks vanainimestele, kes kasutavad proteese, reklaamitakse blend-a-dent’i jne). Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus.
Kohviku reklaam
7
pptx

Kohviku reklaam

00-19.00 Asume südalinnas, Viru Keskusest vaid 300m kaugusel Avamise puhul kõik hinnad -20% Mida müüme? Kauneid tassikooke Hõrke küpsiseid Soolaseid ja magusaid kringleid Erinevaid torte Lai valik pirukaid 25 20 15 Reval cafe...

Reklaam -
12 allalaadimist
Reklaam kui kommunikatsioon
44
ppt

Reklaam kui kommunikatsioon

Reklaam kui kommunikatsioon Mõiste "kommunikatsioon" tekkis 19 sajandil ning silmas peeti sõnumite või signaalide transporti mingite vahemaade taha. Keskne idee: sõnumite transport vahemaa taha eesmärgiga kontrollida. See eeldab, et sõnumeid luuakse tsentraalselt, kõige olulisem osapool on saatja: raadiouudised, töömäärused, ajalehereklaam, ilmateated televisioonis, valgusfoori värvi muutumine......

Reklaam -
49 allalaadimist
REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE
8
doc

REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE

REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE Referaat SISUKORD 1 Reklaamiefektiivsus ja selle mõõtmine.......................................................................2 1.1 Turunduskampaania edukus................................................................................. 2 1.2 Efektiivsus vs kreatiivsus...

Reklaam -
29 allalaadimist
Reklaampsühholoogia kuldreeglid
18
ppt

Reklaampsühholoogia kuldreeglid

Reklaampsühholoogia "KULDREEGLID" TOODA SEDA, MIDA INIMESED TAHAVADD OSTA, MITTE ÄRA PÜÜA REKLAAMIDA JA MÜÜA SEDA, MIDA SA JUHTUMISI TOODAD! Tarvis on tunda inimveste vajadusi, mõtekamalt valida reklaamitavat kaupa ning loobuda utoopilistest "vägistatud" kampaaniatest. REKLAAM ALGAB FIRMA VÕI KAUBA NIMEST Oluline nimi, päritolu, tähendus,...

Reklaam - Kutsekool
86 allalaadimist
Reklaami idee-reklaamistrateegia
2
docx

Reklaami idee, reklaamistrateegia

Reklaami eesmärk on, et inimene läheb ja ostab. Isegi, kui tal seda plaanis polnud või ta seda nii väga hetkel ei vajagi. N: Vajab pesupulbrit ja ostab Arieli, sest selle reklaam on just TVs jooksnud. REKLAAMISTRATEEGIA- Reklaamistrateegiaid on mitmeid toon neist välja 3 : a) Avalduslik- See strateegia kujutab endas seda, kui mõni tähtis isik kuu...

Reklaam - Kutsekool
14 allalaadimist
MIS ON REKLAAM
21
pptx

MIS ON REKLAAM?

MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum ­ üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus ` ... on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bov...

Reklaam -
28 allalaadimist
Reklaamid
1
odt

Reklaamid

adweek.com/news/advertising-branding/10-best-commercials-2012-145324?page=5 Halb rekaam : Teine reklaam videost: http://www.youtube.com/watch?v=hJDWp1ZfwJw · Esimene on hea kuna Red-Bull võttis riski ja tegi midagi enne olematud, ning filmis seda, see on meelde jääv inimestele ja alati kui inimene...

Reklaam - Põhikool
8 allalaadimist
Reklaamianalüüs
1
odt

Reklaamianalüüs

Minu analüüsitavaks reklaamiks on Kalevi jõulureklaam aastast 2011 ,,Aasta magusaim hetk" Reklaam on jõulu ajast, mis algab sellega, et väike tüdruk jookseb ema juurde ja nad näevad, kuidas isa ja poeg toovad kuuse tuppa, sest käes on jõulud. Tuppa jõudes jookseb tüdruk oma tuppa ühe laeka juurde, mille avades leiab sealt sokolaadid. Samal ajal isa lõhub puid, et kamina alla tuli teh...

Reklaam - Keskkool
21 allalaadimist
Reklaamiteooria
8
docx

Reklaamiteooria

reklaamiteooria ,,Reklaam turunduses," Neeme Roose tänases maailmas ei saa me lootmajääda et äki õitseb ilma hea reklaamita. nt on kaks seepi. müüb seep, millest kuuldakse rohkem. kõige suurem patt on teha halvale kaubale head reklaami ning heale kaubale üldse mitte mingit reklaami. hea kaup(ilma reklaamita) kaob konkurentsis reklaamitavate kaupadega. reklaamioskus on meie ajastu kirjaoskus kui reklaam...

Reklaam -
24 allalaadimist
Reklaamianalüüs
4
docx

Reklaamianalüüs

Reklaamianalüüs Reklaami liik: Üleriigiline kasumit mittetaotleva organisatsiooni reklaamiga Reklaami selgitus: Tegemist on reklaamiga, mille eesmärgiks on inimestele edastada sõnum. Postril on kirjas: „Üks noorukitest hoiab käes midagi, mis on Ameerikas keelatud, et tagada laste ohutust. Arva ära milline neist.“ 2010. aastal keelati Ameerikas lõplikult Kinder üllatustemunad ära. Selgituseks tõi USA tarbekaupade ohutuse komisjon...

Reklaam -
15 allalaadimist
Reklaamianalüüs 1 osta ee
26
pptx

Reklaamianalüüs 1 osta.ee

ee veebikeskkonna  2014. aasta jõuludeks välja lastud reklaami põhjal  Osta.ee lehekülge vaadatakse iga kuu üle 20 miljoni  korra!   Osta.ee eesmärgiks on pakkuda parimat ostu­müügi  keskkonda kõigile kauplejatele, pakkudes  kaasaegset veebitehnoloogiat ja parimaid lahendusi.  Link reklaamile on siin:  https:www.youtube.comwatch?v=zpxXDLdtcIY 1. TOODETEE...

Reklaam -
14 allalaadimist
Reklaami tajumine-mäletamine-tähelepanuprotsessid-õppimine-kujutlus-imago-Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

REKLAAMI TAJUMINE Kontrast  Et olla märgatav, peab objekt olema: Teistest esile tõusev  Värvuskontrast ja kontrastisuhted (nt kollased ja oranzid toonid- suuremad pilgupüüdjad)  HallikadPastelsed toonid – elegantsus(soliidsus  Vastand värvid – optilise taskaalu saamiseks  Kahemõttelisus (ehk pilt, või lause mida saab võtta kahemõtteliselt nii metafoorina kui ka otse) nt Put your t...

Reklaam -
64 allalaadimist
Reklaamid ajakirjas National Geographic
4
odt

Reklaamid ajakirjas National Geographic

Uurimistöö „Reklaamid ajakirjas National Geographic“ kohta. See teema on aktuaalne kuna praegusel ajastul loetakse palju ajakirju, ajalehti jne. Kõigis nendes kohtades esineb reklaame, kuigi need inimesi väga ei huvita. Retsensendi arvates on see teema väga asjakohane ja huvitav. Seda lugedes saad teada 50 aasta vältel esinenud reklaamidest ajakirjas National Geographic....

Reklaam - Keskkool
5 allalaadimist
Reklaamide kirjalik analüüs
4
docx

Reklaamide kirjalik analüüs

1. Leemeti peres on jõulud, näärivana istub toas ja jagab kinke. Kõigile leidub midagi, perenaine saab kingi kätte, siis võtab näärimees kotist välja 4-pakki, see on Leemetile, näärivana veel julgustab ka : „Vot, see on juba päris mehekink“ See on hea reklaam, sest selles on tänapäevased asjad (Perenaine(kink), 4-pakk). See meeldib kindlasti hea huumoriarmastajale, k...

Reklaam - Keskkool
11 allalaadimist
Meedia ja mõjutamine reklaami analüüsid vigade parandusega
2
odt

Meedia ja mõjutamine reklaami analüüsid vigade parandusega

Esimesel reklaamil on kasutatud visaalset võtet reklaamimaks kingi. Ilmselgelt on sihtgrupiks naised, kuna naised kannavad kingi. Reklaam taotleb, et uue kinga kandjat saadab edu välja tegemisega. Kasuatatkse visuaalselt kahte erinevat kinga pilti kõrvuti; vana paar on vasakul ja uus king on paremal. Reklaamitakse uut sügistalk kollektsiooni. Reklaam kujundab hoiakut justkui mehed vaataksid mis naistel jalas on ja see järel kas teevad neile välja, kui teg...

Reklaam - Keskkool
5 allalaadimist
REKLAAMI ANALÜÜSI
pptx

REKLAAMI ANALÜÜSI

välja valitud üks reklaami pilt ja seda analüüsitud (eesmärk, suunamine, kirjeldus, otstarbekus, demagoogia)...

Reklaam - Keskkool
1 allalaadimist
Reklaamide analüüs
2
odt

Reklaamide analüüs

Esimesel reklaamil on kasutatud visaalset võtet reklaamimaks kingi. Ilmselgelt on sihtgrupiks naised, kuna naised kannavad kingi. Reklaam taotleb, et uue kinga kandjat saadab edu välja tegemisega. Kasutatakse visuaalselt kahte erinevat kinga pilti kõrvuti; vana king on vasakul ja uus king on paremal. Reklaamitakse uut sügistalv kollektsiooni. Reklaam kujundab hoiakut justkui mehed vaataksid mis naistel jalas on ja see järel kas teevad neile välja, kui teg...

Reklaam - Keskkool
1 allalaadimist
Erinevate reklaami võimaluste analüüs
xlsx

Erinevate reklaami võimaluste analüüs.

...

Reklaam - Kutsekool
1 allalaadimist
Apellatsioonid
1
docx

Apellatsioonid

HEDONISTLIK Ma leian, et see autoreklaam on hedonistlik vajadus sellepärast, et ta lubab täita inimese soovi ja vajaduse. Ta teeb inimese õnnelikuks. See reklaam hõlmab endas stiili, ilu, sportlikkust(sportauto), mugavust ja ka n-ö. meelelahutust. BIOLOOGILINE Kuna bioloogiline vajadus on olla elus ja terve, siis seda see reklaam endas ka hoiab. Reklaami peal võime näha kahemõttelist lauset RIDE SAFELY,...

Reklaam - Kutsekool
13 allalaadimist
Apellatsioonid II osa
1
pdf

Apellatsioonid II osa

Hedonistlik Bioloogiline Sotsiaalne Praktiline ...

Reklaam - Kutsekool
12 allalaadimist