1-3 kodutöö kutsepedagoogika e-kursus
(Näiteks
meditsiiniõde/politseinik/õpetaja/aednik jne. on keegi, kes tunnustab ja kannab nimetatud
professiooni omadusi).
Mulle isiklikult meeldiks meelevaldselt eraldada kutset ja ametit nagu Green 1968 tegi vahet
sõnadel job ja work. Kus amet on midagi sellist, millega ma tegelen, et ära elada, saada palka ja
maksta arveid, kuid kutse oleks midagi sellist, mis on seotud minu identiteedi, aadete,
väärtuste/väärtustamisega ja saavutustega.
· Milles väljendub pedagoogiline ümberkontekstualiseerimine kutsepedagoogika
kontseptsioonis?
Ümberkontekstualiseerimine on oma tähenduselt, millegi, antud juhul siis olemas olevate teadmiste
panemine teise konteksti ehk siis olemasolevate teadmiste (aga ka oskuste) ära kasutamine
praktikates (tööl). Seega õpitavad teadmised ei saagi olla ainult ametispetsiifilised. Olemas olevate
teadmisi ümberkontekstualiseerimine kutsepedagoogika kontseptsioonis tähendab, et