üHE PERE MEEDIAPÄEV
AJAKIRJANDUS JA KOMMUNIKATSIOON I
2015
ÜHE PERE MEEDIAPÄEV
ANALÜÜTILINE ESSEE
Selle essee eesmärgiks on anda ülevaade ühe pere, täpsemini minu enda pere, meediapäevast
ning meediakasutusest ühe päeva jooksul. Analüüsi käigus antakse võimalikult põhjalik
ülevaade iga pereliikme, sh ka autori enda meediatarbimisest ja –harjumustest, mida oli
võimalik jälgida nii ühe päeva kui ka pikema aja jooksul. Analüüsi alla võetakse mitte ainult
kindlad meediumid või veebikeskkond, vaid üleüldisem pilt.
Lühidalt tuleks anda ülevaade pereliikmetest, kelle harjumusi ja tarbimist analüüsi käigus
kirjeldatakse. Analüüsitava pere puhul võib rääkida konkreetselt neljast erinevast indiviidist:
autor, 19-aastane üliõpilane, kes veedab enamuse ajast koolis ning nädalavahetustel
teenindajana tööl; ema, 44-aastane administraator, kellel on igapäevaselt ligipääs meediale nii
tööl, kui kodus; vanaema, 84-aastane pensionär, k...