Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Krüptoraha on tõusuteel. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski ja kauple turvalises keskonnas -> TEE KONTO Sulge
Facebook Like
Add link

"vastamisehirm" - 2 õppematerjali

38
pdf

Koolipedagoogika

TALLINNA PEDAGOOGIKAÜLIKOOL TÄISKASVANUTE HARIDUSE KESKUS Tiit Marrandi V Õ I M A L U S T E S T M U UTA TÖÖ -- JA TEHNOLOOGIAÕPET ÕPILASEKESKSEMAKS NING DEDUKTIIVSEMAKS Täienduskursuse lõputöö (Koolipedagoogika 21.03. ... 29.08.2002.a.) Juhendas: Mag Kalle Vana Haimres,...

Pedagoogika -
13 allalaadimist
38
pdf

Võimalustest muuta töö- ja tehnoloogiaõpet õpilasekesksemaks ning deduktiivsemaks

Tajutavat sobivalt valides saaks tehiskeskonna mõtestamine olla oluliselt deduktiivsem ja detailide – tunnetus- mõjutamistasand ei pruugi seeläbi kuigivõrd kannatada. Õpilaste tegevus e i o l e v õ i m a l i k u l t i n t e g r e e r i t u d . Õpilane ei ole pahatihti teadvustanud, milles seisneb õpitava olulisus t ä n a – Gagne`& Driskoll, (92) järgi – kui vastamisehirm ja parema hinde soovimine välja arvata, ega ka edaspidises elus: ―eks ma siis kui vaja õpingi‖. ―Ja piisab kui ma midagi rahuldavalt ära teen‖. Ehk teisiti: Traditsiooniliselt on õpilase tegevus killustunud. Puudub ühisosa mis üldtehnilise teabe, tehnilise kirjaoskuse, tehnoloogiaga, käelise tegevusega, uurimistegevusega, muu sotsiaalse interaktsiooniga ning lõpuks hinndega õpilas – ja klassipäevikutes seostak...

Tehnoloogia - Keskkool
7 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun