Turuuringu kokkuvõte
Reklaamisin oma küsitlusi facebookis, bonsuna.com´is ja fitness.ee´s.
Kokku vastas 169 tublit inimest ja sain oma küsimustele ammendavad vastused.
Minu strateegia oli teha võimalikult kiirelt täidetav (1-2 min), lühike (10 küsimust) ja lihtne
(valikvastused) küsitlus, et inimesed viitsiks sellele vastata. See tagas ka suhteliselt suure
populaarsuse. Positiivne oli inimeste tagasiside, mis hoidis teemat aktiivsena ja motiveeris
veelgi rohkem inimesi vastama.
Minu jaoks üllatusena avaldati soovi küsitluse tulemuste kohta tagasisidet saada, mille ma
lühendatult ka koostasin - kokku laadis turuuringu kokkuvõtet alla 39 inimest.
Küsitluse peaeesmärk oli leida klientide tundlikkus asukoha ja hinna suhtes, populaarseimad
treeningviisid, samuti populaarseimad külastusajad ja oluliseimad lisaväärtused
spordiklubides.
Kokkuvõttes olen tulemused väl...