...................................22 KASUTATUD ALLIKAD....................................................................................22 1 SISSEJUHATUS Praktikant valis Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkooli praktika läbiviimise kohaks, kuna kokkuleppeliselt võimaldati seal läbi viia kaks praktikat järjest – esmalt juhtimispraktika ning seejärel erialane lõpupraktika, ehk turunduspraktika. Lisaks pakub praktikandile huvi haridusvaldkond just suhtekorralduslikul ja turunduslikul tasandil. Ka on praktikandil eelnev töökogemus hariduse infokorralduse alal. Enne praktikale asumist ei teadnud praktikant EHTE-st peaaegu mitte midagi. Tänu sellele sai praktikant keskkonda siseneda „valge lehena” ning kujundada arvamused ja hinnangud ise, ilma eelarvamuste ja eelkujundatud hinnanguteta. Kuna praktikasuhtest kujunes töösuhe ning kahe perioodi vahel ei ole võimalik eristusjoont
selles seltskonnas on välja toodud e-marketing ehk interneti kasutamine kliendi ja pakkuja vahelise dialoogi tekitamiseks. Oluliseks on infotehnoloogia vahendav roll (sest dialoog tekib ju ka mujal). Uurimuse põhiküsimuseks oli kuidas on kommunikatsioonitehnoloogiate areng mõjutanud turundust üldiselt? Täpsustavad alamküsimused seevastu: 1) Kui palju kasutatakse e-marketingi tänapäevases turunduspraktikas võrreldes nelja teise turunduse liigiga? 2) Millised turunduspraktika kombinatsioonid nendest viiest tüübist esile kerkivad? 3) kuidas mõjutab IT üldine tase ettevõttes tema võimekust e-turunduses? Uuring Kvantitatiivne uuring viidi läbi uurijate endi poolt koostatud küsitlusankeete kasutades 149 ettevõtte kohta Inglismaal ning Uus-Meremaal aastatel 2000 ning 2001. Täpsemalt täitsid oma töökoha kohta ankeete MBA tudengid. Küsitlusankeedid määrasid ettevõtte