Konkurents kujundab hinna · Paljudele sihtrühmadele orienteeritud TE-d kasutavad mitut hinna taset (eri rühmale erinevat) · Püsiklientidega ei mängita · toodete möögikate on erinev, sageli on samade toodete hinnad erinevad eri kellaaegade · eri kate eri tootrpaketis kui klient läheb TE-sse, on tal kujutlus oodatavast hinnast, mis on kui hinnastandard mida mõjutavad: · viimane hind(viimati maksis supp 25EEK) · õiglane hind(klendi subjektiivne arvamus) · keskmine kind(keskelt läbi igal pool on sama hind) · kõrge hind(üle selle ma lihtsalt ei maksa selle eest) · tulevikuhind · toote hinna heakskiitu mõjutab keskond · kui klient kogeb, et ettevõtte tooted on korikurtntide omadest millegi poolest erinevad, ei ole turuhinnal enam tema jaoks tähtis · tuleb leida tõmbenumber Hinnakujundusel tuleb arvestada: · kulutusi · klie...