Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
1
Suhteturundus on turundus suhete ja suhtevõrgustike kaudu ning nende interaktsioon/koostoime. Suhteturundus teeb ettepaneku keskenduda 4P asemel 30R-le (relationship), mis hõlmab ettevõtte kõikvõimalikke suhteid alates tarbijatest ja lõpetades õigusaktidega.
Suhteturundus on suhete loomine, säilitamine ja tugevdamine klientide ja teiste osapooltega kasu saamise eesmärgil nii, et mõlema osapoole eesmärgid saavutatakse, seejuures eesmärkide saavutamise aluseks on vastastikkune vahetus ja lubaduste täitmine.
Suhteturundus tähendab ka oma sihtgrupi täpsemat selekteerimist. Suhteturunduse eesmärk on nõudluse suurendamine ja lojaalsete klientide leidmine ning pikaajalise kliendisuhte loomine.
Suhteturundusest on välja kasvanud kliendisuhete juhtimine, kus rõhutatakse win-win suhet, kus pikaajaline partnerlus saab kesta vaid siis kui kõik osapooled võidavad.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.