Silmale kasulik
nägemist. Laboratoorsed uuringud on näidanud, et tumedad marjad nagu mustikad ja
mustsõstrad sisaldavad rohkelt antioksüdante, mis võivad ennetada ja pidurdada nägemist
halvendavaid protsesse. Uuringud viitavad ka sellele, et mustikad tugevdavad kapillaare, mille
abil jõuavad silmadesse veri ja toitained. Kuhja mustikaid oma hommikusöögihelvestele või
smuutile - iga päev! Õline kala
Ameerika rahvuslik silmainstituut tegi kindlaks, et rohkelt omega-3-rasvhappeid sisaldavad
kalad aitavad vähendada glaukoomiriski. Omega-3-rasvhapped võivad aidata kaitsta kuiva
silma sündroomi eest, mis võib omakorda olla silma laseroperatsiooni komplikatsioon.
Ameerika ajakiri Clinical Nutrition avaldas uuringu, mis näitas, et naised, kes kannatasid
kuiva silma sündroomi käes pandi tarbima viis korda nädalas värsked tuunikala, mille järel
nende sümptomid vähenesid 68%. Pähklid ja seemned