Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamteatel" - 1 õppematerjal

14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

3peamist eesmärki, mida reklaamipraktikud peavad seoses tähelepanumehanismidega arvestama:  Läbi tuleb mõelda tähelepanu tõmbamine (peibutised, logod, pilgupüüdjad, olemasoleva vajaduse aktualiseerimine vihjete ja sümbolitega; tähtis osa piltidel ja juhtkirjadel).  Tähelepanu hoidmine ehk püsimine reklaamteatel pärast seda, kui tähelepanu on võidetud (huvitav tekst, uudne teave, kasulikud kirjeldused, intriigi loomine kuni puändika lahenduseni välja jms).  Tähelepanu keskmest välja jääv reklaamteade siiski mingis osas meelde jääks, et hiljem oma mõju avaldada. Tähelepanuväline teabetöötlus toetub nn eeltähelepanule (spontaansele tajuelementide organiseerimisele tervikuteks), autom...

Psühholoogia -
4 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun