Turundusplaan
Kõik need tugevad küljed peaksid
olema selgelt välja toodud meie tehtud pr-kampaanias.
Alguses me alustame reklaamiklippidest ja flaieritest, et meelitada ligi kliente. Mida rohkem
reklaami me teeme, seda populaarsemaks muutub BFM ning seda rohkem inimesi hakkab huvi
tundma meie asutuse vastu. Suur huvi on aga edukuse märk ja see on meie peamiseks eesmärgiks.
Alguses me alustame reklaamklippidest ja siis juba flaieritest, mida me hakkame jagama koolides.
Samuti me teeme visiitkaarte, mida võiksid meie tudengid oma sõpradele ja tuttavatele jagada. See
kõik näitab meie tulevastele klientidele, kui pädevad ja aktiivsed me oleme.
6
Turunduse organisatsioon
Turunduse edukuse peamine võti on klient. Seega edukad firmad on k...