Üldine ajalooline ülevaade ajakirjandusest al 1980
Uues toimetuses on loo keskne lähenemine kasutades väga erinevaid platvorme.
Ajakirjanik kirjutab loo ning toimetaja otsustada jääb millises kanalises see
avaldatakse.
Kuidas majanduskriis ja internet muutsid ajakirjandust.
Majanduskriis viis meeidast reklaami ära, toimetused tõmmati kokku ning loodeti,
et reklaamkulud veebis asendavad paberlehe reklaamkaotused .
5. Interneti mõju uudisväärtusele. Uudiste muutmine interneti mõjul.
Kommenteerimisväärtused. Dialoogsus ja protsessuaalsus. Mis on nüüd
uudiste asemel? Kommentaarid, nende tekkimine ja ajalugu. Kas
kommentaar on uudise osa või mitte? Kaks suhtumist – omanikud ja
väljaandjad tahavad et oleks ja et ei oleks. Kas kommentaar saab uudist
mõjutada? Anonüümsed kommentaarid ja brändi usaldusväärs...