Mis on reklaam?
Ning muidugi on teliselt lahe teha koostd vga andekate
kunstnike, fotograafide, muusikute jt loovinimestega. Reklaamit nuab
kultuuri viimaste hoovustega kursis olemist, nii et tuleb vaadata filme,
telesaateid, lugeda, kia teatris ja nitustel, et hoida vaim erksana.
hesnaga reklaam on vga pnev valdkond."
Suuremast osast 20. sajandi hiskonna- ja kultuurikriitikute kirjutatud
reklaamiuurimustest vib leida aga pigem selliseid hinnanguid, et reklaam on
ohtlik, ta hoopis hvitab telist kunsti ja kultuuri ning nestab hiskonna
vrtusi. sna varsti prast tnapeva mistes reklaami sndi 19.sajandi
lpul hakkasid kirjanduskriitikud rkima reklaamist kui kultuuri nestajast
ja parasiidist. Kultuuri all mtlesid nad krgkultuuri (kirjandust, ooperit,
maalikunsti, balletti), millel kriitikute arvates oleks pidanud olema
ainupositsioon inimese...