Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamitellija" - 1 õppematerjal

66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Sotsioloogilis-sotsaalpsühholoogilise suunitlusega reklaamipsühholoogia toetud sotsiaalsete hoiakute kujunemise, kinnistamise, säilimise ning kaitsmise seaduspärasustele ning inimese sotsiaalsete vajaduste arvestamisele. Meeldivuse ja mõju samasuse illusioon - kui võrrelda reklaami meeldivustaset selle reklaami tegeliku mõjuga tarbija käitumisele (aga reaalne ostukäitumine on ju reklaamitellija lõppeesmärk), siis selgub, et need kaks ei pruugi üldse mitte käsikäes käia. Mäletamise ja mõju samasuse illusioon - reklaami headuse üle otsustati tema mäletamise efektiivsuse põhjal, aga selles uskumusel puudus alus. Reklaamipsühholoogia edu võtmeks on reaalse käitumise ja selle aluseks olevate hoiakute kujunemise seduspäpasuste mõistmine ja sellele tuginev oskus hoiakuid ning käitumist muuta. Kognitiivne psü...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
74 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun